Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

haha, jeg sitter og spiser den sære kombinasjonen rosinbolle i vaniljeyoghurt. Og i slowmotion ser jeg den største klumpen med yoghurt dette av bolla og rett ned på tastaturet. I ren panikk sleiker jeg på knappene den traff, for å prøve å redde tastaturet! Resultatet blir jo da selvfølgelig det at jeg dytter yoghurten enda lenger ned mellom knappene! Clvn kaster seg da rundt, og finner det første og beste verktøyet for å bende opp knappene på tastaturet med. Et PCIshield. bner til, og hører knekkelyden i ørene. Oups, der ødelagte jeg mothaken som holder knappen nede. Gaffa er da redningen.

 

Status: Et stykk gaffa tastatur er nå vasket i vasken, og jeg sitter med et lite mini PlayStation 2 tastatur. Lykkelig? Nei :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, jeg sitter og spiser den sære kombinasjonen rosinbolle i vaniljeyoghurt. Og i slowmotion ser jeg den største klumpen med yoghurt dette av bolla og rett ned på tastaturet. I ren panikk sleiker jeg på knappene den traff, for å prøve å redde tastaturet! Resultatet blir jo da selvfølgelig det at jeg dytter yoghurten enda lenger ned mellom knappene! Clvn kaster seg da rundt, og finner det første og beste verktøyet for å bende opp knappene på tastaturet med. Et PCIshield. bner til, og hører knekkelyden i ørene. Oups, der ødelagte jeg mothaken som holder knappen nede. Gaffa er da redningen.

 

Status: Et stykk gaffa tastatur er nå vasket i vasken, og jeg sitter med et lite mini PlayStation 2 tastatur. Lykkelig? Nei :(

5200849[/snapback]

 

Sånn skjer det når man tuller med naturen :p

Lenke til kommentar
5 på norskstil om terrorisme (jeg skyldte på sosialismen :green:), 6 på engelskframføring og nå er det helg. Feeling good.

5200704[/snapback]

Fikk vite at jeg fikk A på første innleveringen på masteroppgaven min igår. Faktisk A på alle delene i oppgaven. That made my day!!

 

Gjett hvem som skal jobbe 15 timer i dag... :mad:

5200662[/snapback]

Jeg må jobbe 12 timer i morgen. 07.00-19.00. Altfor tidlig for en sliten student! Det ødelegger litt gleden av karakteren :p Men trenger SÅRT pengene!!

 

EDIT: la til et ord

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Lalalala. *Bade i penger*

5200979[/snapback]

 

Pfhh, bade i penger du liksom. 7 januar så skal jeg faen meg vise deg hvordan man bader i penger! :green:

5201047[/snapback]

Så jobber jeg bare 8 timer i uka, og da, med 80 kroner i timen. :p

 

 

Egentlig ikke dårlig for en fjorten-, eh, femtenåring.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...