Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Dask me again, I ain't dead yet hmm Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Nå skal jeg chille med en CSI:NY episode.. See ya latah alligatah Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Noen andre her som hører på Ryan Adams eller? Han var på late show i stad, og så ut som en knark, men musikken er hvertfall sykt digg/chill/deilig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Stikker over til noen kamerater *poff* Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Stikker og robber Ø.B. for alt han eier. *poff* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Stikker og robber Ø.B. for alt han eier. *poff* hyyyyyyyl *Filmskrik* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Voice of the wise is trying to summon you From the world where all the problems you can think of are solved Blindfold, no one can see what's going on People rave though there are not even any drugs involved The vision unfolds and the things you've been told Are unjustified by your own mind Come with me and I'll show thee What lies beyond the veil of delirium you'll see And as we sail towards the dale Let the ravings and delusions be blown away by gale ...beyond the delirium veil The voyage goes on, cruising the seas of life As you head for the dale it still remains unreachable Day by day, make your way Though leviathans of the depths seem almost unbeatable The wisdom you'll gain won't make You insane Strive for the consciousness divine Come with me and I'll show thee What lies beyond the veil of delirium, you'll see! And as we sail towards the dale Introduce a new constitution Let there be no more confusion As the ravings and delusions are blown away by gale \m/ ____________________________ Legge meg snart tenker jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Delirium Veil Må vel legge meg jeg også. Bussen går 09:20 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Delirium Veil Må vel legge meg jeg også. Bussen går 09:20 God tur! Sov godt. Dritfet sang var det i hvert fall. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 *woo!* \m/ ____________________________ Legge meg snart tenker jeg. *stagedive* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 *trekke friskluft* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg vil også ha en award for et eller annet! -- Eventuelt legger jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Hiver meg i køya. Natt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Hiver meg i køya. Natt. Drøm søtt! *minne på URL* Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 for eeg skal aldri sova.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 fredrik, LEGG DEG! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Da er man tilbake, god natt Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 da velter jeg meg i senga og ser film til jeg sovner.. som vanlig. er så utrolig kjedelig og måtte legge seg alene.. *savne noen og sove med* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Da la man seg. God natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg