Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg, var hos legen.. Har smerter i akilles sena hver gang jeg springer osv.. Jeg trener ca 5 ganger i uken når det er gym på skolen altså fri-idrett 2 ganger i uka også 2 ganger basketball...

 

Svaret jeg fikk var; Jeg skulle trene mindre (Gutt på 16 år) Og drikke 2-3 L med vatn (MERK: Ikke vanlig vann fra springen - men helst kokt, kildevann eller kjøpt!!) Også skulle jeg komme tilbake etter jul...

 

Dette er litt rart at vann skal ha noe å gjøre med akilles sena, altså jeg drikker som en tørst kamel når jeg først er på trening.. Hva er galt med spring-vann? :p

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Hyl! Jeg vil også ha noe Prison Break å se. Er et par andre i klasserommet her som ser det nå. De henger etter. ^^

5200138[/snapback]

Når kommer neste episode ut da?

5200162[/snapback]

 

Neste onsdag. :/

5200297[/snapback]

Såppas lenge til ja. jaja, jeg har 6 episoder igjen, får kose meg med de :yes:

5200308[/snapback]

 

En om dagen. :)

Lenke til kommentar
Hyl! Jeg vil også ha noe Prison Break å se. Er et par andre i klasserommet her som ser det nå. De henger etter. ^^

5200138[/snapback]

Jeg vil også ha! :(

PB er så kos. Bare synd svensken...jah..:\

Hehe sovet lenge du og? Sov 11timer idag. Ahh det var digg! Lenge siden eg har sovet til eg våknet av meg selv totalt utvilt!  :D

5200309[/snapback]

Yeah...riktig nok, jeg våknet rundt midnatt og tok spiste meg 2 brødskiver og gikk å la meg for magen romlet slik, men var jævlig digg å sove så lenge ja :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...