Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg, var hos legen.. Har smerter i akilles sena hver gang jeg springer osv.. Jeg trener ca 5 ganger i uken når det er gym på skolen altså fri-idrett 2 ganger i uka også 2 ganger basketball...

Svaret jeg fikk var; Jeg skulle trene mindre (Gutt på 16 år) Og drikke 2-3 L med vatn (MERK: Ikke vanlig vann fra springen - men helst kokt, kildevann eller kjøpt!!) Også skulle jeg komme tilbake etter jul...

Dette er litt rart at vann skal ha noe å gjøre med akilles sena, altså jeg drikker som en tørst kamel når jeg først er på trening.. Hva er galt med spring-vann? :p

:hmm:

Lenke til kommentar
God morgen.

Huff, nå er jeg sulten. Siden klokka åtte på tirsdag her jeg bare spist tre brødskiver siden jeg har vært sjuk. Vet ikke helt hva JoachimR mener er riktig, men nå skal jeg spise alt i kjøleskapet. :fun:

5200158[/snapback]

Det å spise alt i kjøleskapet er ikke bare usunt, det er også helsefarlig!

Lenke til kommentar
Hyl! Jeg vil også ha noe Prison Break å se. Er et par andre i klasserommet her som ser det nå. De henger etter. ^^

5200138[/snapback]

Når kommer neste episode ut da?

5200162[/snapback]

Neste onsdag. :/

5200297[/snapback]

Såppas lenge til ja. jaja, jeg har 6 episoder igjen, får kose meg med de :yes:

Lenke til kommentar
Hyl! Jeg vil også ha noe Prison Break å se. Er et par andre i klasserommet her som ser det nå. De henger etter. ^^

5200138[/snapback]

Når kommer neste episode ut da?

5200162[/snapback]

Neste onsdag. :/

5200297[/snapback]

Såppas lenge til ja. jaja, jeg har 6 episoder igjen, får kose meg med de :yes:

5200308[/snapback]

En om dagen. :)

Lenke til kommentar

5200138[/snapback]

Jeg vil også ha! :(

PB er så kos. Bare synd svensken...jah..:\

Hehe sovet lenge du og? Sov 11timer idag. Ahh det var digg! Lenge siden eg har sovet til eg våknet av meg selv totalt utvilt!  :D

5200309[/snapback]

Yeah...riktig nok, jeg våknet rundt midnatt og tok spiste meg 2 brødskiver og gikk å la meg for magen romlet slik, men var jævlig digg å sove så lenge ja :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...