Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er faktisk sant. Dette var andre gang de favoriserer japanere "musashi" fordi han nettop er den eneste japaneren i turneringen. De har begynt å signe store freak folk som han gigantisk koreaneren på 219cm og sumobrytere og whatnot bare pga seertall. Det er sant det bonjasky sa om at K1 er blitt en sirkus. UFC har begynt å veldig mainstream og det ødelegger faktisk for sporten så det er faktisk bare PRIDE kvaliteten er på høyt nivå for tiden selvom UFC er rått det også. :p

Lenke til kommentar
Natta Ftz-!  :love:

 

Siden du tjener så fett...overførte nettop 5k bort fra kontoen..gidder du fylle tomrommet?

5198215[/snapback]

ne tror ikke det :p

 

 

BTW : natta  Ø.B., Tomat-Ulf, askogli, Knut Erik, nerdVANNA, ole_24, LarsP, Mirann, fUzZy^, ketchez, Shikaru, fredrikrb, Goophy, Volcov, Share the pain, AnAnAs

5198192[/snapback]

Døh, han glemte meg jo :hrm:

 

http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/23/450256.html Ouch! Så det nettopp på tv :ermm:

5198219[/snapback]

 

vell du var ikke her når jeg la meg :p

 

 

Eg må slutte å drikke så mye i uke dagene. :/

Begynner å bli smålig alkis tilstander her jo.

 

*kjede seg nå*

5198909[/snapback]

:ohmy:

 

Nå har jeg snakket i en halv time med en chatbot ...

Ganske morsomt egentlig.

5198946[/snapback]

Jabberwacky? =D

5198951[/snapback]

Denne "gud", Alice-bot. En del interessante svar.

5198995[/snapback]

 

altids gøy og prate med nrp :p

 

Ja det er faktisk sant. Dette var andre gang de favoriserer japanere "musashi" fordi han nettop er den eneste japaneren i turneringen. De har begynt å signe store freak folk som han gigantisk koreaneren på 219cm og sumobrytere og whatnot bare pga seertall. Det er sant det bonjasky sa om at K1 er blitt en sirkus. UFC har begynt å veldig mainstream og det ødelegger faktisk for sporten så det er faktisk bare PRIDE kvaliteten er på høyt nivå for tiden selvom UFC er rått det også. :p

5199094[/snapback]

hvilken kanal går dette på da ???

 

 

 

btw nå stikker jeg på jobben ;)

Lenke til kommentar

Se for dere følgende:

Lord-Myrrah har bunkra seg med mye cola, mye snus og litt sjokoloade.

Skal spille WoW hele dagen, men tar seg en tur innom hw.no forumet og finner en spennende post.

Lord-Myrrah blir tørst Lord-Myrrah løfter colaen og glasset begynner å helle, Lord-Myrrah fortsetter å lese postens mens han heller. Der var lord-Myrrahs bukse og tastatur vått av cola.

Fjerde tastaturet jeg har herpa siden sommerferien slutta. :innocent:

Vet at det ikke er noe problen å vaske tastaturet, men det tar så lang tid, så venter til jeg ikke har flere igjen. Og tar alle på en gang.

 

 

 

Edit: en del typos :/ sikkert mere igjen :p

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...