Goophy Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Måtte K-1 brenne! Så du K1 GP 2005 finals goophy? Herregud eg tror dette er siste gang eg gidder å følge med på det. 5199057[/snapback] Japp, synes alt utenom Pride bare blir dårligere og dårligere nå om dagen jeg. Fysj og fy. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Ja det er faktisk sant. Dette var andre gang de favoriserer japanere "musashi" fordi han nettop er den eneste japaneren i turneringen. De har begynt å signe store freak folk som han gigantisk koreaneren på 219cm og sumobrytere og whatnot bare pga seertall. Det er sant det bonjasky sa om at K1 er blitt en sirkus. UFC har begynt å veldig mainstream og det ødelegger faktisk for sporten så det er faktisk bare PRIDE kvaliteten er på høyt nivå for tiden selvom UFC er rått det også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Sant, sant. Men det som irriterer meg med med UFC er at de ikke har bannlyst albuer mot hodet enda, er så ufattelig mange kamper som blir stoppet pga. kutt over øynene, utrolig kjipt. Hansen skal kanskje gå kamp på nyttårsaften da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Åhh kult. Hansen er rå ja. Synd han ikke kom til finalen da. :/ Eg tror eg legger meg snart. Går rundt for meg her uten grunn. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Hørtes lurt ut, tror jeg faller av stolen snart her. Sov godt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Ja, for all del! Lurer på om jeg skal legge meg snart jeg også. Fri imorgen. 5199046[/snapback] Synes det var en god idé å legge seg. Kan lese litt exphil på senga så sovner jeg fort i alle fall. edit: The Eagles - Desperado (live) Endret 24. november 2005 av Zlatzman Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Therion - O fortuna I dag er det jobb igjen, deretter skal jeg en tur på en militærbutikk, og kjøpe masse fint til en kommende casemod. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Natta Ftz-! Siden du tjener så fett...overførte nettop 5k bort fra kontoen..gidder du fylle tomrommet? 5198215[/snapback] ne tror ikke det BTW : natta Ø.B., Tomat-Ulf, askogli, Knut Erik, nerdVANNA, ole_24, LarsP, Mirann, fUzZy^, ketchez, Shikaru, fredrikrb, Goophy, Volcov, Share the pain, AnAnAs 5198192[/snapback] Døh, han glemte meg jo http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/23/450256.html Ouch! Så det nettopp på tv 5198219[/snapback] vell du var ikke her når jeg la meg Eg må slutte å drikke så mye i uke dagene. :/ Begynner å bli smålig alkis tilstander her jo. *kjede seg nå* 5198909[/snapback] Nå har jeg snakket i en halv time med en chatbot ...Ganske morsomt egentlig. 5198946[/snapback] Jabberwacky? =D 5198951[/snapback] Denne "gud", Alice-bot. En del interessante svar. 5198995[/snapback] altids gøy og prate med nrp Ja det er faktisk sant. Dette var andre gang de favoriserer japanere "musashi" fordi han nettop er den eneste japaneren i turneringen. De har begynt å signe store freak folk som han gigantisk koreaneren på 219cm og sumobrytere og whatnot bare pga seertall. Det er sant det bonjasky sa om at K1 er blitt en sirkus. UFC har begynt å veldig mainstream og det ødelegger faktisk for sporten så det er faktisk bare PRIDE kvaliteten er på høyt nivå for tiden selvom UFC er rått det også. 5199094[/snapback] hvilken kanal går dette på da ??? btw nå stikker jeg på jobben Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 tjohei. tar evigheter å komme inn på sider. god morgen :\ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 *hoppe til skolen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Har sovet en 16 timer i dag...digg å stå opp etterpå det Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 www.skymarshallarts.com ARFH ... endelig ferdig og releasa. Jeg hater nå offisielt Photoshop ei ukes tid. Hva syns dere forresten? Er det dugelig? PS: God morgen! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Se for dere følgende: Lord-Myrrah har bunkra seg med mye cola, mye snus og litt sjokoloade. Skal spille WoW hele dagen, men tar seg en tur innom hw.no forumet og finner en spennende post. Lord-Myrrah blir tørst Lord-Myrrah løfter colaen og glasset begynner å helle, Lord-Myrrah fortsetter å lese postens mens han heller. Der var lord-Myrrahs bukse og tastatur vått av cola. Fjerde tastaturet jeg har herpa siden sommerferien slutta. Vet at det ikke er noe problen å vaske tastaturet, men det tar så lang tid, så venter til jeg ikke har flere igjen. Og tar alle på en gang. Edit: en del typos :/ sikkert mere igjen Endret 24. november 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Bah.. Forsov meg i dag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 God morgen folkens! Jeg hater å stå opp om morgenen, og nå som det er mørkt ute er det enda værre. Vil sove! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 God morgen og 14 tegn! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 God morgen og 14 tegn! 5199490[/snapback] Ærlig talt! Eier du ingen skam?! Tenke seg til å begynne dagen med slikt snusk. Og God morgen ja. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 www.skymarshallarts.com ARFH ... endelig ferdig og releasa. Jeg hater nå offisielt Photoshop ei ukes tid. Hva syns dere forresten? Er det dugelig? PS: God morgen! 5199366[/snapback] God morgen. Prøvde siden din, men jeg kommer ikke lengre enn hovedsiden. (Coming up ftw". Er dette meningen, eller ligger det en større visdom bak dette? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 God morgen og 14 tegn! 5199490[/snapback] Ærlig talt! Eier du ingen skam?! Tenke seg til å begynne dagen med slikt snusk. Og God morgen ja. 5199504[/snapback] ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Det var en spøk. TOk du hAn?!?!?!?!1+1++1+ Nei, faen. Np: Necrophagist - Stabwound .. Så søt sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg