SnowDOG_ Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Blah! Var ingenting å surfe på idag. ;/ Ingen filmer verdt å se på. Mulig eg legger meg tidlig idag for en gang skyld. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har prøve i morgen, Skal srive "litt" i regelboken nå. Har lyst til og spsie en god middag, se en rolig film og så legge seg Er veldi trøtt nå. *Skrive i matteregelboken* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Nå har jeg snakket i en halv time med en chatbot ...Ganske morsomt egentlig. 5198946[/snapback] Jabberwacky? =D 5198951[/snapback] Denne "gud", Alice-bot. En del interessante svar. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Huff som jeg kjeder meg. Har til og med sjekka mailen min Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Huff som jeg kjeder meg. Har til og med sjekka mailen min 5199002[/snapback] Gjør noe kult! Har du Ground Control? ¨ CFD skriver masse. Lurer på hva for noe crazy han har drevet med nede på båten nå. Endret 24. november 2005 av Zlatzman Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Er seriøst lei av å være syk nå, uken har gått med til å lese hele internett. Men litt fint å ligge på sofaen og bli dullet med av damen. Regner noe inn i granskauen, så er vel like greit. Er vel en ide å melde meg litt på her i SO igjen, prøvde å venne meg av tidligere, men nå som moderator statusen er her slipper jeg nok ikke unna. Men regner med at samtlige her inne er noen gullunger som kan retningslinjene på rams Ironisk nok startet jeg min "karriere" i OT-baren med å spamme det første SO i "det herrens år" 2002. Noe som fikk B|Real til å "hyggelig" be meg gi faen... Fant det frem og leste det, var en blanding av latter og flau smak... Kunne fint tenke meg å reise tilbake i tid og banke litt vett inn i skallen på den yngre versjon av Dotten.. Ble litt nostalgisk følelse å lese de tidligere brukerene av SO, som Jimmy Pop, Kebab Gud, Fondus (R.I.P), CFD og SirHartge. Jaja, begynner vel å bli gammal. 5195586[/snapback] Jeg har heller ikke glemt deg Vidar! Ville bare si det Vi har alle forandret oss på både godt og vondt , noen sier jeg har blitt mer omgjengelig mens Xdama sier jeg er et dasslokk.. Totalt sett så ser jeg på det som positivt Vi har alle gjort ting man angrer på.. Jeg kanskje mer enn de fleste ,but you have to live in the moment and if you do plenty mistakes when you are young then you will be very vise when you are getting older CFD.. Living in the moment Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Nei...men jeg har minesveiper! Edit: Og jeg har Fysikkprøve i morra Endret 24. november 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Nei...men jeg har minesveiper! Edit: Og jeg har Fysikkprøve i morra 5199010[/snapback] F = ma. Enhver kraft har en lik og motsatt rettet motkraft. V = c så lenge a = 0 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Gikk vist ikke å la meg alikavell. Artig med folk som drikker i ukedagene, for å komme på skolen med hangover Skal se om jeg kommer meg i seng nå da. Må rydde vekk diverse... Lurer på hva jeg skal drømme om Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Gikk vist ikke å la meg alikavell. Artig med folk som drikker i ukedagene, for å komme på skolen med hangover Skal se om jeg kommer meg i seng nå da. Må rydde vekk diverse... Lurer på hva jeg skal drømme om 5199038[/snapback] Drøm om goophy du. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Ja, for all del! Lurer på om jeg skal legge meg snart jeg også. Fri imorgen. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Nei...men jeg har minesveiper! Edit: Og jeg har Fysikkprøve i morra 5199010[/snapback] F = ma. Enhver kraft har en lik og motsatt rettet motkraft. V = c så lenge a = 0 5199026[/snapback] Jada...Newtons lov meg midt både her og der... Spooky...Åssen visste du at det var det jeg har prøve i? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Drøm om goophy du. 5199042[/snapback] Neei... Blir kjitå våkne opp igjen, for så å innse at alt bare var en drøm. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Nei...men jeg har minesveiper! Edit: Og jeg har Fysikkprøve i morra 5199010[/snapback] F = ma. Enhver kraft har en lik og motsatt rettet motkraft. V = c så lenge a = 0 5199026[/snapback] Jada...Newtons lov meg midt både her og der... Spooky...Åssen visste du at det var det jeg har prøve i? 5199049[/snapback] Newtons lover var det vi absolutt måtte vite. Hvis ikke mente ikke lærern vår at vi hadde rett til å leve. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Måtte K-1 brenne! Så du K1 GP 2005 finals goophy? Herregud eg tror dette er siste gang eg gidder å følge med på det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 får legge meg jeg og nå... må opp i ordentlig tid imorra og gjøre ferdig den hersens bedøk oppgava. Doh. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Natta The_Fire, DurinVIII, 2mass, SnowDOG_. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 2mass, vet ikke om jeg har spurt om dette før, men på psp-forumet til Gandalf, hadde du en avatar med en NYDELIG jente. Hvem var det? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Nattings ja. Burde kanskje legge meg om ikke lenge jeg også. Har blitt soving fra 04:00 - 09:00 to dager på rad nå. Opp 09:00 i morgen også. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Pakker sammen nå. Blir sikkert å henge her litt i morgen rundt skoletider også. Så, god natt folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg