Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er seriøst lei av å være syk nå, uken har gått med til å lese hele internett. Men litt fint å ligge på sofaen og bli dullet med av damen. Regner noe inn i granskauen, så er vel like greit.

 

Er vel en ide å melde meg litt på her i SO igjen, prøvde å venne meg av tidligere, men nå som moderator statusen er her slipper jeg nok ikke unna. Men regner med at samtlige her inne er noen gullunger som kan retningslinjene på rams  :whistle:

 

Ironisk nok startet jeg min "karriere" i OT-baren med å spamme det første SO i "det herrens år" 2002.  :blush: Noe som fikk B|Real til å "hyggelig" be meg gi faen...:green:

Fant det frem og leste det, var en blanding av latter og flau smak...  Kunne fint tenke meg å reise tilbake i tid og banke litt vett inn i skallen på den yngre versjon av Dotten..

 

Ble litt nostalgisk følelse å lese de tidligere brukerene av SO, som Jimmy Pop, Kebab Gud, Fondus (R.I.P), CFD og SirHartge. Jaja, begynner vel å bli gammal.

5195586[/snapback]

 

Jeg har heller ikke glemt deg Vidar! Ville bare si det :)

Vi har alle forandret oss på både godt og vondt , noen sier jeg har blitt mer omgjengelig mens Xdama sier jeg er et dasslokk.. Totalt sett så ser jeg på det som positivt :)

 

Vi har alle gjort ting man angrer på.. Jeg kanskje mer enn de fleste ,but you have to live in the moment and if you do plenty mistakes when you are young then you will be very vise when you are getting older :p

 

CFD.. Living in the moment

Lenke til kommentar
Nei...men jeg har minesveiper!

 

Edit: Og jeg har Fysikkprøve i morra :hmm:

5199010[/snapback]

F = ma.

Enhver kraft har en lik og motsatt rettet motkraft.

V = c så lenge a = 0

5199026[/snapback]

 

Jada...Newtons lov meg midt både her og der...

 

Spooky...Åssen visste du at det var det jeg har prøve i?

5199049[/snapback]

Newtons lover var det vi absolutt måtte vite. Hvis ikke mente ikke lærern vår at vi hadde rett til å leve.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...