Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, de har stengt nå... Jeg får være der å trene når de åpner 0615 i morgen. Og ta en sykkeløkt på ettermiddagen.  :p

5198439[/snapback]

 

Jeg håper virkelig ikke du drar på treningssenter for å sykle.

 

5198486[/snapback]

Å? Hva er galt i det? Har tenkt å få prøvd ut spinning-gruppene jeg.

5198491[/snapback]

 

Ingenting galt i det, men jeg ser ikke poenget. Hvorfor ikke ta deg en sykkeltur ute i den frie natur istedet? Mye mer forfriskende, pluss at du slipper den gjennomtrengende stanken av svette treningssentre har.

Lenke til kommentar
Faen, de har stengt nå... Jeg får være der å trene når de åpner 0615 i morgen. Og ta en sykkeløkt på ettermiddagen.  :p

5198439[/snapback]

 

Jeg håper virkelig ikke du drar på treningssenter for å sykle.

 

5198486[/snapback]

Å? Hva er galt i det? Har tenkt å få prøvd ut spinning-gruppene jeg.

5198491[/snapback]

 

Ingenting galt i det, men jeg ser ikke poenget. Hvorfor ikke ta deg en sykkeltur ute i den frie natur istedet? Mye mer forfriskende, pluss at du slipper den gjennomtrengende stanken av svette treningssentre har.

5198581[/snapback]

 

For det første fordi det er noe galt med sykkelen min og jeg enda ikke har orket å ta den til et verksted. For det andre så er det innebygget aircondition og vifte i selve sykkelen. For det tredje har ikke Jockes sykkel piggdekk. For det fjerde er det litt deiligere å sitte inne i et spinningroom i t-shirt enn sykle med tykke gensere og jakker, dog, dunjakke går vel neppe på sykkel.

 

Ellers liker jo jeg tredemøllene da.

Lenke til kommentar
Har klart å sette til engelsk tastatur. Noen som vet hvordan man endrer dette til norsk igjen?

 

Blir dette dobbelpost??

5198687[/snapback]

Support...

 

 

Språklinjen, helt nede til høyre. Trykk der det står NO eller EN elns.

5198699[/snapback]

Nei det gjør ikke det. stygge Win Pro 2k :mad:

 

Lokaltv nå. Trodde jeg skulle få være med, men neida.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...