Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tomat-Ulf: Den kom frem? Ikke verst. Jeg har (som du ser utenpå konvolutten) en heller uleselig håndskrift, så jeg sto over de helt store skribleriene innvendig, det ville bare skape misforståelser. :)

5197445[/snapback]

Kom fram ja. Var ikke så stygg skrift egentlig.

 

Gøy at frimerkene kostet 12,- kr.

Lenke til kommentar

da var jeg hjemme fra jobben ( eller var hjemme for en halve time siden da :p

 

ble vist 14 timer arbeide i dag :/ jaja tjente litt over 2k ( før skatt :( ) i dag da

 

8*115 = 920

+4*172 = 688

+2*230= 460

____________

= 2068

- 36%

____________

=utbetalt 1323

 

 

hømm ikke en dårlig dag :woot:

 

 

EDIT: var 14 ikke 15 timer med arbeide :D 0700-2100

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
da var jeg hjemme fra jobben ( eller var hjemme for en halve time siden da :p

ble vist 14 timer arbeide i dag :/ jaja tjente litt over 2k ( før skatt :( ) i dag da

 

  8*115 = 920

+4*172 = 688

+2*230=  460

____________

=          2068

          -  36%

____________

=utbetalt 1323

 

hømm ikke en dårlig dag :woot:

5197812[/snapback]

Jobba i to timer med å legge bilag inn i aviser i dag, jeg. 2*85=170. Alle monner drar. :/

Lenke til kommentar
da var jeg hjemme fra jobben ( eller var hjemme for en halve time siden da :p

ble vist 14 timer arbeide i dag :/ jaja tjente litt over 2k ( før skatt :( ) i dag da

 

  8*115 = 920

+4*172 = 688

+2*230=  460

____________

=          2068

          -  36%

____________

=utbetalt 1323

 

hømm ikke en dårlig dag :woot:

5197812[/snapback]

Jobba i to timer med å legge bilag inn i aviser i dag, jeg. 2*85=170. Alle monner drar. :/

5197910[/snapback]

 

 

min lønn eier din :p

Lenke til kommentar

Åjada. Her skulle jeg få en ting av en kamerat over msn. siden routern min er mongo ennå så tar det litt ekstra lang tid.

Det gjør ikkeno siern, siden han kan la den stå på hele natta.

Så sier jeg at jeg skal se på lost, og hade bla bla bla.

Greit sier han.

Så begynnern å skrive ting til meg, også sier jeg at jeg ser på lost. please liksom.

 

plutselig så kommer det: "fiks routern din. hade" logget av. :shrug:

Lenke til kommentar

http://home.planet.nl/cgi-bin/Count.cgi?di...0060|tformat=24

 

 

haha fikk denne på MSN:

 

Dagfinn Enerly ble skadet etter en Hodeduell.. Nå når RBK skal spille Skjer det en skade igjen. Per Ciljan Skjelbred blir taklet HARDT ibeinet. Og det knakk. Han er i en alder av 18 år en lovende spiller. Men nå kan han slite med å komme seg opp igjen. Viss du bryr deg om dette å ønsker han Hell og lykke Setter du en  Stjerne(smilyen) Forann nicket. Send denne til alle påloggede.
Lenke til kommentar
http://home.planet.nl/cgi-bin/Count.cgi?di...0060|tformat=24

 

 

haha fikk denne på MSN:

 

Dagfinn Enerly ble skadet etter en Hodeduell.. Nå når RBK skal spille Skjer det en skade igjen. Per Ciljan Skjelbred blir taklet HARDT ibeinet. Og det knakk. Han er i en alder av 18 år en lovende spiller. Men nå kan han slite med å komme seg opp igjen. Viss du bryr deg om dette å ønsker han Hell og lykke Setter du en  Stjerne(smilyen) Forann nicket. Send denne til alle påloggede.

5198001[/snapback]

 

 

heller tvilsom , til pass for idioten som bestemte seg for og ødelegge livet med fotball :devil:

 

btw: er det noen fotballspillere som ikke har måtte lagt opp før eller sidne pga skader ??

 

sporten burde defineres som høy risiko og di burde defentlig ikke dekke skadene med statan sine penger , jeg betaler ikke skat for og livnære noen tåper som springer etter en ball .

 

dette med at det diskuteres om at fotbalspiller skal få extra yrkesskade forsikring nå av staten må jo være det største pispreiket på lenge , fotbal er em sport ikke et yrke uansett hvordan du snur og vrir det , di kan betaler for sine egene skader .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...