Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jepp, du må ikke spise en sjokolade, Jocke. Jeg lover deg, at dagen etterpå er du feit. Skikkelig feit. Og med fettete hår. Æsj, fettete hår.

5196450[/snapback]

For å si det sånn, han fortalte jo om at en slik sjokolade hver dag i noen år hadde ført til en del ekstra kilo. Vi snakker om femti prosent av dagsbehovet for kalorier i en sjokolade. Oi. Ikke at han er veldig liten i dag, men han er ikke veldig tykk.

 

Appelsinjuice inneholder også mye kalorier - mellom 40 og 50 per desiliter vil jeg tro. En liter blir dermewd 400, minst. Det er mer enn nok..

5196475[/snapback]

MYE?! nesj, er ikke noe det der, du puster i deg mere på en sjokolade fabrikk.

Sjokolade er sunt i små mengder, antioksidanter elns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det sånn, han fortalte jo om at en slik sjokolade hver dag i noen år hadde ført til en del ekstra kilo. Vi snakker om femti prosent av dagsbehovet for kalorier i en sjokolade. Oi. Ikke at han er veldig liten i dag, men han er ikke veldig tykk.

5196475[/snapback]

 

Hvilken del av hver dag i noen år gikk Joachim glipp av da?

Lenke til kommentar
Er glad jeg kan spise hva jeg vil , når jeg vil jeg...

5196536[/snapback]

Har ikke du klaget på at du har litt mye rundt magen, og at du geriljatrener for å bli kvitt det? :innocent:

5196590[/snapback]

 

nope, det er for kondisen det. Har gått ned ti kg jeg, er jævlig fornøyd nå, men alikevel veier jeg sikkert 20 kg mer enn Joachim :p

 

*råne til esso* Harreem

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Jeg spiser også hva jeg vill. Jeg merker det veldig på kroppen før, la på meg mange kilo. Men nå har jeg "buttet" på 101 kilo. Jeg kan rett og slett spise alt jeg vil, men allikevel ligge på 101 kilo.

 

Jeg er 190cm høy og halvveis kraftig, så 101kg er ikke altfor mye. Men dog, det er kanskje litt for mye kjøtt rundt livet, men jeg det er verdt det. Det finnes alt for mye god mat til å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
N00bs! Alle bør vite om Airforce One, og kanskje Two.

5196809[/snapback]

Ja, og jeg skammer meg. Tenkte ikke over det i øyeblikket.

 

Vanskelig og tro faren din eier noen 707 fly.. Det koster MYE. Tror ikke faren din har råd engang. Hvis ikke han er kjell inge røkke, og bruker hele formuen sin på det. ellns

5196822[/snapback]

Eh. Det er Air Force One, Bundy. :p Ikke hørt om det?

 

Edit:

Det var en... spøk... Det var president og visepresidentflyet - ok?    Formelt sett eier vi sikkert et sete i et SAS-fly gjennom SAS ASA...

Hahahah! Bare ETT sete?!!11

 

 

Gah, jeg kjeder meg.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...