Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ut hvor faren til jokke fikk tak i xbox360 til lillebror. :)link.

5195832[/snapback]

Jeg trodde jeg fortalte at Xbox til lillebror var bestilt i USA. For det første har vi en residence over there - for det andre bor min lillebror der. Det er liksom ikke noe problem. Tror den er bestilt fra en seriøs kjede, tviler på at pappa gir lillebror en sak til 70 000.

Lenke til kommentar
Syns det var en fin tiger til å være den første jeg har tegna.

5195920[/snapback]

 

joda fin den, men bærer litt preg av å være traca synes jeg. har du brukt lysbord eller no?

 

--

 

fått ipod'n og greiene tildama nå. man kan si hva man vil om apple, men pakningsdesign det kan de! faen så lekkert.

 

edit: jokke. det var en spøk. du har hørt om sånt? :)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Syns det var en fin tiger til å være den første jeg har tegna.

5195920[/snapback]

 

joda fin den, men bærer litt preg av å være traca synes jeg. har du brukt lysbord eller no?

 

--

 

fått ipod'n og greiene tildama nå. man kan si hva man vil om apple, men pakningsdesign det kan de! faen så lekkert.

 

edit: jokke. det var en spøk. du har hørt om sånt? :)

5196139[/snapback]

 

Lysbord? ER DU GAL MANN? Jeg bruker bare lysbord når jeg skal animere. Noe jeg ikke har gjort på lenge/alldri :p

 

hadde boka ved sidenav og så på'n av og til.

 

Altså. tegna hoveddelene av selve strekene rundt tigern, også fiksa jeg på resten før i dag på skolen. Uten å se i boka.

Lenke til kommentar
I følge mattelæreren skal det fortæres Freia Fruktnøtt under heldagsprøver. Montro hvor stor eierandel han har i Kraft... :p

5196386[/snapback]

Forsvant en del slike på tentamener, eksamener og andre heldagsprøver ja. Også er en 200g sak perfekt til en kinotur.

5196412[/snapback]

200 gram, som mattelæreren påstod han spiste hver dag inntil han ble førti og tjukk er ganske mye.. Over tusen calories... Jaja... Jeg får ta med meg tilstrekkelig cola light jeg... :p

Lenke til kommentar
I følge mattelæreren skal det fortæres Freia Fruktnøtt under heldagsprøver. Montro hvor stor eierandel han har i Kraft... :p

5196386[/snapback]

Forsvant en del slike på tentamener, eksamener og andre heldagsprøver ja. Også er en 200g sak perfekt til en kinotur.

5196412[/snapback]

200 gram, som mattelæreren påstod han spiste hver dag inntil han ble førti og tjukk er ganske mye.. Over tusen calories... Jaja... Jeg får ta med meg tilstrekkelig cola light jeg... :p

5196431[/snapback]

 

Er sikkert ikke kjempesunt å spise masse sjokolade hver dag, men jeg er stadig ikke feit og lider ikke av noen matrelaterte sykdommer så da har det gått bra. Satser på at det går bra fremover også. Dessuten blir denne sjokoladen backet opp av 1 liter appelsinjuice på kinotur, og det samme + masse vann på heldagsprøver. Appelsinjuice er sikkert kjempesunt så da går det opp i opp.

Lenke til kommentar
Jepp, du må ikke spise en sjokolade, Jocke. Jeg lover deg, at dagen etterpå er du feit. Skikkelig feit. Og med fettete hår. Æsj, fettete hår.

5196450[/snapback]

For å si det sånn, han fortalte jo om at en slik sjokolade hver dag i noen år hadde ført til en del ekstra kilo. Vi snakker om femti prosent av dagsbehovet for kalorier i en sjokolade. Oi. Ikke at han er veldig liten i dag, men han er ikke veldig tykk.

 

Appelsinjuice inneholder også mye kalorier - mellom 40 og 50 per desiliter vil jeg tro. En liter blir dermewd 400, minst. Det er mer enn nok..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...