ehs5 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Hvorfor ikke bare bruke noe litt mer vettugt enn Hotmail? 5195618[/snapback] Fordi det er veldig greit at hotmail er knyttet til MSN-kontoen. Har et par-tre gmail-kontoer, og, men bruker de nesten aldri. Edit: Kanskje jeg skal begynne å bruke Gmail, med RSS-feed i Opera. Endret 23. november 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) ... 5195586[/snapback] Det var virkelig andre tilstander her før, mener blant annet å huske SirHartge etter en fuktig tur på byen fant det for godt å stenge SO. 5195621[/snapback] Hehe, det stemmer vel det. Tilfeldigvis så jeg denne gamle posten fra han i SO; "/me is reporting from Sverige! Im a litttle bit drunk atm. I found a pc, and i had to report from here. Skååål" " Var nok av slike poster. Og poster av B|Real som kun inneholdt uttallige smileys (fy skamme seg ) Endret 23. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Hvorfor ikke bare bruke noe litt mer vettugt enn Hotmail? 5195618[/snapback] har en gmail konto til seriøse greier er bare at jeg fremdeles har en hotmail som jeg bruker på msn. forresten er det bare meg eller øker SO4 sinnsykt kjapt i side tall? var vi ikke på rundt 1500 sider bare for en og en halv måned siden eller noe? Endret 23. november 2005 av 2mass Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvorfor ikke bare bruke noe litt mer vettugt enn Hotmail? 5195618[/snapback] Fordi det er veldig greit at hotmail er knyttet til MSN-kontoen. Har et par-tre gmail-kontoer, og, men bruker de nesten aldri. Edit: Kanskje jeg skal begynne å bruke Gmail, med RSS-feed i Opera. 5195635[/snapback] Hvorfor ikke bare knytte en annen e-postadresse opp mot MSN-kontoen? Det er jo gjort på null komma svisj Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hehe, det stemmer vel det. Tilfeldigvis så jeg denne gamle posten fra han i SO; "/me is reporting from Sverige! Im a litttle bit drunk atm. I found a pc, and i had to report from here. Skååål" " Var nok av slike poster. Og poster av B|Real som kun inneholdt uttallige smileys (fy skamme seg ) 5195656[/snapback] Pirke borti Dotten og peke på b|real som står i hjørnet og kikker på. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bare verste spammerene som blir moderatorer her gitt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bare verste spammerene som blir moderatorer her gitt. 5195694[/snapback] Fredrik er nestemann, altså? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fredrik er nestemann, altså? 5195702[/snapback] Ser visst slik ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hey, sweet! Da skal jeg starte med å stenge babethread og spill-seksjonen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Fredrik som Moderator! Huff, nå må jeg på butikken. Edit: Ikke Fredrik som moderator, ingen får stenge spillseksjonen eller Babethreaden! Endret 23. november 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hmm, fikk nettopp en telefon fra en for meg helt fremmed italiener som insisterte på at han ville selge meg et hotell i Milano, uten at jeg skjønner et kvidder av hvorfor (eller hva jeg skal med hotellet, for den saks skyld). Sære greier, dette må jeg nesten etterforske litt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 I morgen skulle det egentlig vært for meg å dra på julebord. 400,- kroner for å reise med danskebåten(på luksuslugar), ha julebord ombord, dra til Aalborg og være der i to netter for så å reise hjem igjen. Her snakker vi om skikkelig oppleg, vi leker ikke julebord i marinen (leker bare krig ) Men så kommer den forbannede streptokokk infeksjonen i halsen og ødelegger hele greien for min del Er til å bli deprimert av. Nå ender jeg opp med å ligge på sofaen mens jeg poster på forumet istedenfor. Oh happy days Da skal jeg starte med å stenge babethread Hehe, og med det har du vel diskvalifisert deg selv Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Altså, jobbintervjuet tok 5 min. Han sjefen der spurte om navnet mitt minst 4 ganger, var ikke forberedt i det hele tatt og han presterte og rive ned 3 kasser med potetgull. Det andre jobbintervjuet jeg hadde idag tok 1 time. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fant ut hvor faren til jokke fikk tak i xbox360 til lillebror. link. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Da skal jeg starte med å stenge babethread Hehe, og med det har du vel diskvalifisert deg selv 5195800[/snapback] Ok, jeg skal ikke starte med å stenge babethread! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mesa bored. Skulle egentlig nettopp vært ferdig med norsken på skolen jeg nå. men siden vi ikke fikk lærer i dag stakk alle. ikke at det gjør meg noe ^_^ Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fant ut hvor faren til jokke fikk tak i xbox360 til lillebror. link. 5195832[/snapback] haha, syke mennesker herregud! SYKE MENNESKER! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 http://home.no/mangadbz/tiger-burntool.jpg Mesa bored. Skulle egentlig nettopp vært ferdig med norsken på skolen jeg nå. men siden vi ikke fikk lærer i dag stakk alle. ikke at det gjør meg noe ^_^ 5195889[/snapback] Driit i tigere da, tegn meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 http://home.no/mangadbz/tiger-burntool.jpg Mesa bored. Skulle egentlig nettopp vært ferdig med norsken på skolen jeg nå. men siden vi ikke fikk lærer i dag stakk alle. ikke at det gjør meg noe ^_^ 5195889[/snapback] Driit i tigere da, tegn meg 5195906[/snapback] Tegne deg? neh. trukke det. Syns det var en fin tiger til å være den første jeg har tegna. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Mmm... nyter nå en iskald hamar julebrus på glassflaske edit: ja dritbra tegning Shikaru.. tegnet den for hånd? Endret 23. november 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg