Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke bare bruke noe litt mer vettugt enn Hotmail?

5195618[/snapback]

Fordi det er veldig greit at hotmail er knyttet til MSN-kontoen. Har et par-tre gmail-kontoer, og, men bruker de nesten aldri.

 

 

Edit: Kanskje jeg skal begynne å bruke Gmail, med RSS-feed i Opera. :hmm:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

5195586[/snapback]

Det var virkelig andre tilstander her før, mener blant annet å huske SirHartge etter en fuktig tur på byen fant det for godt å stenge SO.

5195621[/snapback]

 

Hehe, det stemmer vel det. Tilfeldigvis så jeg denne gamle posten fra han i SO; "/me is reporting from Sverige! Im a litttle bit drunk atm. I found a pc, and i had to report from here. Skååål" " :D Var nok av slike poster. Og poster av B|Real som kun inneholdt uttallige smileys (fy skamme seg :mrgreen: )

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bruke noe litt mer vettugt enn Hotmail?

5195618[/snapback]

 

har en gmail konto til seriøse greier ;) er bare at jeg fremdeles har en hotmail som jeg bruker på msn.

 

forresten er det bare meg eller øker SO4 sinnsykt kjapt i side tall? var vi ikke på rundt 1500 sider bare for en og en halv måned siden eller noe?

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bruke noe litt mer vettugt enn Hotmail?

5195618[/snapback]

Fordi det er veldig greit at hotmail er knyttet til MSN-kontoen. Har et par-tre gmail-kontoer, og, men bruker de nesten aldri.

 

 

Edit: Kanskje jeg skal begynne å bruke Gmail, med RSS-feed i Opera. :hmm:

5195635[/snapback]

Hvorfor ikke bare knytte en annen e-postadresse opp mot MSN-kontoen? Det er jo gjort på null komma svisj

Lenke til kommentar
Hehe, det stemmer vel det. Tilfeldigvis så jeg denne gamle posten fra han i SO; "/me is reporting from Sverige! Im a litttle bit drunk atm. I found a pc, and i had to report from here. Skååål" "   :D  Var nok av slike poster. Og poster av B|Real som kun inneholdt uttallige smileys (fy skamme seg  :mrgreen: )

5195656[/snapback]

 

 

 

Pirke borti Dotten og peke på b|real som står i hjørnet og kikker på.

Lenke til kommentar

I morgen skulle det egentlig vært for meg å dra på julebord. 400,- kroner for å reise med danskebåten(på luksuslugar), ha julebord ombord, dra til Aalborg og være der i to netter for så å reise hjem igjen. Her snakker vi om skikkelig oppleg, vi leker ikke julebord i marinen (leker bare krig ;) ) Men så kommer den forbannede streptokokk infeksjonen i halsen og ødelegger hele greien for min del :wallbash:

 

Er til å bli deprimert av. Nå ender jeg opp med å ligge på sofaen mens jeg poster på forumet istedenfor. Oh happy days :whistle:

 

Da skal jeg starte med å stenge babethread

 

Hehe, og med det har du vel diskvalifisert deg selv :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...