Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Jeg har nå sett Harry Potter 4, og det var egentlig ganske middels. Jeg ble mer fascinert av traileren enn selve filmen (Åh Gud, jeg håper det samme ikke skjer med Narnia), 3ern var helt klart bedre.

 

Men fy faen for en bakdel Hermine har fått. Den jenten har vokst til å bli Galtvorts hotteste smårips..

5193848[/snapback]

 

Jeg så talentet hun hadde helt fra tidligere potter filmer ;)

Lenke til kommentar
Et (muligens flere) bilde på hovedsiden fungerer ikke, du har linket til "http://localhost/".

5194054[/snapback]

Det hadde du fullstendig rett i. Så det når jeg disabla lokale servern her.

Men fiksa.

 

Btw. thank you Bundy! :)

5194057[/snapback]

Slettes ikke værst den siden der nei. Havna litt på /work_in_progress_for_christs_sake.html nå. Kommer det til å ligge notis på whinerz når du slipper ny sang eller burde jeg følge med på skymarshallarts.com i steden for?

 

 

Ikke så alt for lenge til jeg tar kvelden nå, må bare ha i meg litt fôr først.

 

Fôr ble for slitsomt, så jeg natter. Sov godt folkens.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Jeg synes dette er en tullete tråd, og alle som poster her burde virkelig seriøst vurdere om de har fritidsproblemer.

 

Folk som poster for å klage på denne tråden er enda mere tullete, i og med at de A: holder tråden levende og B: er hyklere og dobbeltmoralske ved at de klager på en tråd de allikevel selv dermed hjelper til å holde tråden leven.. hei vent nå litt :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg synes dette er en tullete tråd, og alle som poster her burde virkelig seriøst vurdere om de har fritidsproblemer.

 

Folk som poster for å klage på denne tråden er enda mere tullete, i og med at de A: holder tråden levende og B: er hyklere og dobbeltmoralske ved at de klager på en tråd de allikevel selv dermed hjelper til å holde tråden leven.. hei vent nå litt :hmm:

5194195[/snapback]

Altså. Selvom man poster på et forum, er det ikke dermed sagt man har fritidsproblemer, gutten min. Selvom man poster i en stor post, trenger man ikke 'holde den i live', med tanke på at den er til sånt prat som du ser her.

 

Du er morsom og ignorant.

Lenke til kommentar
Jeg synes dette er en tullete tråd, og alle som poster her burde virkelig seriøst vurdere om de har fritidsproblemer.

 

Folk som poster for å klage på denne tråden er enda mere tullete, i og med at de A: holder tråden levende og B: er hyklere og dobbeltmoralske ved at de klager på en tråd de allikevel selv dermed hjelper til å holde tråden leven.. hei vent nå litt :hmm:

5194195[/snapback]

Altså. Selvom man poster på et forum, er det ikke dermed sagt man har fritidsproblemer, gutten min. Selvom man poster i en stor post, trenger man ikke 'holde den i live', med tanke på at den er til sånt prat som du ser her.

 

Du er morsom og ignorant.

5194197[/snapback]

 

 

Ok, trodde du skjønte at posten var en spøk fra ende til annen, isåfall ville jo jeg vært den største tullingen og hykleren av alle i følge min egen kommentar. Jeg blir også litt paranoid nå og tror nesten at din post om min post også er en spøk.

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...