Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
om du hadde lest bøkene hadde du visst at han sparte.

5193676[/snapback]

Hva sparer han til?

Hva slags styrke er det på disse brillene, forresten?

5193694[/snapback]

databriller har en styrke varierende fra 3,2 - 4,8ghz avhengi av om du er langsynt eller nærsynt.

Lenke til kommentar
Hva slags styrke er det på disse brillene, forresten?

5193694[/snapback]

databriller har en styrke varierende fra 3,2 - 4,8ghz avhengi av om du er langsynt eller nærsynt.

5193720[/snapback]

Og idle °C er?

Fra spøk til alvor, jeg trodde disse brillene var noe "alle" kunne bruke for å forhindre sett-inn-fancy-navn-skade av å sitte for mye foran PCen.

Lenke til kommentar
Selv om en sparer må en ikke spare til noe. :)

5193726[/snapback]

Hvis man bare sparer uten noe mål og mening så er man en gnien tørrpinne. Hva skal man med penger hvis man ikke har planer om å bruke de til no? Uten formål har penger ingen verdi. da er det jo bare daukjøtt som tar opp plass.

Lenke til kommentar
Og idle °C er?

Fra spøk til alvor, jeg trodde disse brillene var noe "alle" kunne bruke for å forhindre sett-inn-fancy-navn-skade av å sitte for mye foran PCen.

5193743[/snapback]

hm, nei det må være no fra gamle dager når crt skjermen avga så mye stråling at man ble solbrent på hornhinna ved langvarig pc-bruk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
apropos harry potter, jeg skal se den nye filmen imorra :) bør jeg glede meg eller ? :p den ser hvertfall kul ut. :D

5193655[/snapback]

Jeg skal også se den i morgen, håper den er bra

Lenke til kommentar

Jeg har nå sett Harry Potter 4, og det var egentlig ganske middels. Jeg ble mer fascinert av traileren enn selve filmen (Åh Gud, jeg håper det samme ikke skjer med Narnia), 3ern var helt klart bedre.

Men fy faen for en bakdel Hermine har fått. Den jenten har vokst til å bli Galtvorts hotteste smårips..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...