Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Drev å vurderte å legge til Phax jeg, Den eneste som er oppe om natta mens jeg er oppe... hva stopper deg søta? faen hadde et lite msn raid her nå, alle skulle snakke samtidig, stress med alle de orange blinkende lysene! *Done* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Merkelig, slike forum har ofte homofile tendenser.. ....har det noe med at det er få jenter på slike forum? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Aj, på tide å legge seg tidlig, har jobb intervju i morgen...ikke bra å komme med spreng røde øyne da... natta Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Aj, på tide å legge seg tidlig, har jobb intervju i morgen...ikke bra å komme med spreng røde øyne da... natta JEg kvelder også.. God natt! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nå går jeg og legger meg! Skal bli første natt med kontaktlinsene på *spennende* Har bare lagt til a5 fra forumet på msnlista mi, jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tror jeg er en av verstingene her. 79 personer fra forumet har jeg på MSN. Begynner å bli så mange at jeg har måttet slå av varsling for pålogging, og bare ha varsler på enkelte folk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 http://mersk.net/schnuppa.txt ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tror jeg er en av verstingene her. 79 personer fra forumet har jeg på MSN. Begynner å bli så mange at jeg har måttet slå av varsling for pålogging, og bare ha varsler på enkelte folk. Å inni rakkern da. Har jaggu meg nok med de jeg har jeg, og har blokkert noen også.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tror jeg er en av verstingene her. 79 personer fra forumet har jeg på MSN. Begynner å bli så mange at jeg har måttet slå av varsling for pålogging, og bare ha varsler på enkelte folk. Å inni rakkern da. Har jaggu meg nok med de jeg har jeg, og har blokkert noen også.. Hehe. Mange som har lagt meg til opp gjennom tidene. Så har jeg også lagt til noen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 http://mersk.net/schnuppa.txt ^^ :!: fresht.. du som prøver deg eller? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tror jeg er en av verstingene her. 79 personer fra forumet har jeg på MSN. Begynner å bli så mange at jeg har måttet slå av varsling for pålogging, og bare ha varsler på enkelte folk. Har 14 jeg... 15 med Ronja, men hun tells ikke. Hadde flere med den gmailen min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 http://mersk.net/schnuppa.txt ^^ :!: fresht.. du som prøver deg eller? Nei, mersk prøver. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) hmm.. tror jeg har ca 5-6 stk fra forumet på msn... masse rare folk, bl.a fuzzy.. B|Real: tenkte du brukte annet nick for å kødde deg.. menmen. Endret 1. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har ingen herfra på MSN Jeg har tre stk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har egentlig ikke så mange fra forumet, jeg sletter de som ikke sier noe eller har lange fredrikrb-nick. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tror jeg er en av verstingene her. 79 personer fra forumet har jeg på MSN. Begynner å bli så mange at jeg har måttet slå av varsling for pålogging, og bare ha varsler på enkelte folk. o_O Tror det blir litt Source før jeg legger meg, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg