Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tonio: Det der gjør lite, du aner ikke hva jenter gjør per i dag for å få tak i meg (tihi, as if... :) ). Men, seriøst, jeg burde få lest de Harry Potter-bøkene, ikke fordi jeg har så stor tro på genren, men jeg blir helt kake av å ikke skjønne et kvidder av hva som foregår. Lillebroren min har et sånt spill på PCen hjemme, alt går bare i hytt og pine i merkelige ord og uttrykk som gir null mening.

 

Det rød og blå skjerfet var også pent, forresten, men sånt har jeg fra før (Burberry Prorsum riktignok, men det er intet tap).

Lenke til kommentar
Om du ikke gidder å lese kan jo alltids jeg lære deg det!=D Er mester på slikt jeg. ^^

5193625[/snapback]

Jeg vil nødig kjede deg, men i og med at alle de andre menneskene hadde rare forsvarsmetoder, finnes det noen for de med sånt pent skjerf også, eller er krigføring forbeholdt de med stygge skjerf?

 

Jeg lurer også veldig på hvorfor ikke Harry Potter kan få en stylist til å hjelpe seg litt, hvis han hadde byttet ut de fæle brillene sine hadde mye vært gjort (har et par i gull, titan og platinum fra Prada, de hadde passer fint). Dessuten burde gutten lære seg manerer, han vet ingenting om hvordan man tar vare på venninner i nød (venninnen (Hermine?), derimot, burde fått en pinsett, så hun kunne fått ryddet opp i øyenbrynene).

 

Se, jeg kan masse om Harry Potter-tingene jeg, bare ikke riktige ting, kanskje.

Lenke til kommentar
Skal ikke si noe til Helene. Er vel ca et år siden sist jeg møtte henne uansett. Og det var da jeg gikk meg bort i Oslo. :wee: Tror aldri jeg har vært så glad for å se henne som da! :)

5193643[/snapback]

Hihi, hun forstår det vel uansett, og ikke er det lenge til jeg skal til Sandefjord heller, så da kan jeg si det til henne.
Lenke til kommentar
*Tekst*

5193647[/snapback]

Det er fire typer skjerf, til husene, det er bare ekstra utstyr. Det er jo selvfølgelig mulig å bruke skjerf ellers, men om en er i et hus bruker en de fargene huset har.

 

Harry må spare pengene sine, og er ikke en borskjemt snobb. Hermine bryr seg kun om bøker, ikke hvordan hun ser ut.

 

Du kan ikke mye om bøkene...

 

Edit: Alle filmene er dårlige, GoF er den beste til nå.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
*Tekst*

5193647[/snapback]

Hermine bryr seg kun om bøker, ikke hvordan hun ser ut.

 

Du kan ikke mye om bøkene...

5193660[/snapback]

Som om det er en unnskyldning å bry seg om bøker, tenk hvor søt hun kunne ha blitt! Men jeg synes fortsatt han trollmannspiren virker som en dårlig støtte for jenten, gutten burde lære seg litt manerer, ikke rart hun ikke tør tenke på utseendet slik hun blir behandlet.

 

For øvrig er det ikke så merkelig at jeg ikke kan så mye om bøkene, jeg har hverken sett noen av filmene eller lest noen av bøkene. Min kunnskap begrenser seg til det jeg har lest i Aftenposten eller lignende hver gang en bok/film har blitt sluppet, samt det jeg har plukket opp her og der.

Lenke til kommentar
Jeg lurer også veldig på hvorfor ikke Harry Potter kan få en stylist til å hjelpe seg litt, hvis han hadde byttet ut de fæle brillene sine hadde mye vært gjort (har et par i gull, titan og platinum fra Prada, de hadde passer fint).

5193647[/snapback]

 

Apropos briller, er det noen som egentlig vet hvordan databriller fungerer? Jeg har meget godt syn (sist jeg var hos optikeren sa han jeg burde komme tilbake igjen på 3-4 år) men dersom databriller kan forhindre evt. "skader" så hadde det jo vært en idé? Hva slags styrke er det på disse brillene, forresten?

Lenke til kommentar

Jeg har 0,5 (langsynt, husker ikke om det er pluss eller minus) i alle mine briller, så det blir like mye for syns skyld som noe annet, men er greit å ha når jeg skal lese mye (eller når jeg skal virke intelligent :) ). Aner ikke hva databriller gjør, men det høres ut som noe rare greier, satser på at det ikke er noe problem når jeg kun bruker LCD-skjermer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...