Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tonio: Det sentrale er ikke hvem som er søt (det er tross alt meg), men hvor kan jeg kjøpe skjerfet? :)

5193391[/snapback]

Om du snakker om mitt nydelig Slytherin-skjerf er det hjemmestrikket.

5193434[/snapback]

Med overhengende fare for å høres tåpelig ut, hva i alle dager er et Slytherin-skjerf? Kanskje mormor kan strikke sånt til meg? Kunne tenke meg noe sånt, hadde passet fint inn i en junkie meets preppy-greie.

Lenke til kommentar
Tonio: Det sentrale er ikke hvem som er søt (det er tross alt meg), men hvor kan jeg kjøpe skjerfet? :)

5193391[/snapback]

Om du snakker om mitt nydelig Slytherin-skjerf er det hjemmestrikket.

 

 

Og ja, selvfølgelig knuller jeg med alle gutter fra forumet Fredrik, derfor jeg venter på at du skal komme til Hønefoss! :love:

 

Edit: Oh, det var til Øyvind. :cry:

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
600 stakkarslige kroner? Og du prøver deg mot Joachims kjære far? Skuffende holdning. ;) Med det sagt aner jeg ikke hva pappaen til Joachim tjener, det har jeg fint lite med.

5188389[/snapback]

Pappa har ingen fast timelønn, men 600 kroner er vel fort vekk hva som går per time i moms.

La oss stoppe en videre diskusjon.

5188395[/snapback]

 

 

Han TAR UT 600kr i timelønn. Skal vi fighte kanskje? Det som er dumt er at jeg ikke ser noe til de pengene da han bor langt fandenivold.

Lenke til kommentar
Tonio: Det sentrale er ikke hvem som er søt (det er tross alt meg), men hvor kan jeg kjøpe skjerfet? :)

5193391[/snapback]

Om du snakker om mitt nydelig Slytherin-skjerf er det hjemmestrikket.

5193434[/snapback]

Med overhengende fare for å høres tåpelig ut, hva i alle dager er et Slytherin-skjerf? Kanskje mormor kan strikke sånt til meg? Kunne tenke meg noe sånt, hadde passet fint inn i en junkie meets preppy-greie.

5193459[/snapback]

Herregud! :D

Slytherin, eller på norsk Smygard er et hus på Galtvort/Hogwarts, husfargene er sølv og grønn. Om noen ser deg med et slikt skjerf og har peiling på HP kan han/hun tro at du er/liker å være slem.

Er lett å strikke, en burde bruke babygarn.

Lenke til kommentar

Tonio: Jeg er hverken modig, full av ståpåvilje eller spesielt kløktig. Men, blå og bronse er en fin kombinasjon (blå DH-dress, sort t-skjorte, sort halvgjennomsiktig tafettaskjorte med forlenget krave, belte med bronsespenne, hatt med bronsekant rundt, sorte sko med heler... topp saker). Likte fortsatt det skjerfet du hadde på deg, jeg får heller bare løpe om det kommer rare menn med trollmannshatter (eller ganske normale jenter fra Hønefoss) løpende etter meg med truende holdninger.

Lenke til kommentar
Tonio: Det sentrale er ikke hvem som er søt (det er tross alt meg), men hvor kan jeg kjøpe skjerfet? :)

5193391[/snapback]

Om du snakker om mitt nydelig Slytherin-skjerf er det hjemmestrikket.

 

 

Og ja, selvfølgelig knuller jeg med alle gutter fra forumet Fredrik, derfor jeg venter på at du skal komme til Hønefoss! :love:

 

Edit: Oh, det var til Øyvind. :cry:

5193434[/snapback]

Hø?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...