Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Det er så utrolig irriternde når folk bruker bevegelige ! og lysende,dansende bokstaver når man snakker på msn... Kan ikke folk forstå at det er F_J_O_R_T_I_S!!

5192885[/snapback]

Hehe, er litt enig, har noen, men det er vel: Heey (blir skjeldent brukt) Hallo (brukes en gang i løpet av en samtale) slike... Samt hade og klem..... (klem blir BARE brukt på kjæresten)

 

Nå tenkte jeg at jeg skulle i dusjen, men så kom jeg på at jeg allerede har vært i dusjen så jeg får skru på TVN..... CSI!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er så utrolig irriternde når folk bruker bevegelige ! og lysende,dansende bokstaver når man snakker på msn... Kan ikke folk forstå at det er F_J_O_R_T_I_S!!

5192885[/snapback]

Ja fy faen azz...!

 

 

Fikk ett 2 år gammelt bilde av hun, skal sjekke når det ble opprettet.

22. november 2005, 21:48:35

Det var kanskje ikke 2 år siden. :green:

Får plukke rips til helga, hmm..

5192900[/snapback]

 

Når du mottar et bilde og ser på når det ble opprettet, menes ikke da "opprettet", når bildet ble lagret på din maskin, altså når du fikk det? :hmm:

 

EDIT: Nei, det var visst ikke sånn. Jeg lagret avataren din, og det stod at det ble opprettet 16. november 2005, 22:46:27.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Det er så utrolig irriternde når folk bruker bevegelige ! og lysende,dansende bokstaver når man snakker på msn... Kan ikke folk forstå at det er F_J_O_R_T_I_S!!

5192885[/snapback]

Ja fy faen azz...!

 

 

Fikk ett 2 år gammelt bilde av hun, skal sjekke når det ble opprettet.

22. november 2005, 21:48:35

Det var kanskje ikke 2 år siden. :green:

Får plukke rips til helga, hmm..

5192900[/snapback]

 

Når du mottar et bilde og ser på når det ble opprettet, menes ikke da "opprettet", når bildet ble lagret på din maskin, altså når du fikk det? :hmm:

5192930[/snapback]

åh faen, trodde det var den 21..

Lenke til kommentar
Det er så utrolig irriternde når folk bruker bevegelige ! og lysende,dansende bokstaver når man snakker på msn... Kan ikke folk forstå at det er F_J_O_R_T_I_S!!

5192885[/snapback]

Ja fy faen azz...!

5192900[/snapback]

Azz!?

5192910[/snapback]

Som om du har noe å si...

 

Jeg har nevnt det før, og gjør det igjen; Øyvind suger i dota!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...