Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen med på en liten innsamlingsaksjon så HW.no får kjøpt seg en server ekstra? Blir alltid like oppgitt når jeg leser at serveren har for mye trafikk, Norges største forum burde vel ha råd til minst to servere?

5192644[/snapback]

 

De har vel flere tror jeg. ;)

 

I hvert fall en separat databaseserver, og en webserver eller noe, til forumet altså. Tror jeg.

 

Thomas, why not? :( På PM da? ^^

Lenke til kommentar

fredrikrb: Liker ikke å skulle legge ut bilder (er ikke særlig fotogen heller :blush: ), og det eneste kameraet jeg har her er faktisk det som er på Nokiaen, ikke særlig mye å skryte av. Ja, jeg har vel en sånn «ikke legge ut bilder»-paranoia, phax. Generelt liker jeg ikke å bli tatt bilde av, uansett om det er venner, journalister eller Se og Hør-fotografer i nærheten (ikke at jeg er interessant for noen av de sistnevnte gruppene, for å ha presisert det).

Lenke til kommentar
fredrikrb: Liker ikke å skulle legge ut bilder (er ikke særlig fotogen heller :blush: ), og det eneste kameraet jeg har her er faktisk det som er på Nokiaen, ikke særlig mye å skryte av. Ja, jeg har vel en sånn «ikke legge ut bilder»-paranoia, phax. Generelt liker jeg ikke å bli tatt bilde av, uansett om det er venner, journalister eller Se og Hør-fotografer i nærheten (ikke at jeg er interessant for noen av de sistnevnte gruppene, for å ha presisert det).

5192692[/snapback]

 

:(

 

Jeg som tenkte vi kunne gjøre en byttehandel og greier. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...