Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett selger den for 3400 kroner, hvis du venter noen få måneder er det sikkert adskillig billigere.

5192428[/snapback]

Tror poenget er at lillebror vil ha den nå eller til jul ihvertfall. Selv orker jeg ikke sånne ting, de stjeler alt for mye tid... Ikke at forumskriving ikke gjør det, men da går det an å gjøre mange andre ting samtidig.

5192443[/snapback]

 

Hvem har vel ikke spilt igjennom super mario 3 og les IQ-bok samtidig? ;)

Lenke til kommentar
Komplett selger den for 3400 kroner, hvis du venter noen få måneder er det sikkert adskillig billigere.

5192428[/snapback]

Tror poenget er at lillebror vil ha den nå eller til jul ihvertfall. Selv orker jeg ikke sånne ting, de stjeler alt for mye tid... Ikke at forumskriving ikke gjør det, men da går det an å gjøre mange andre ting samtidig.

5192443[/snapback]

 

Hvem har vel ikke spilt igjennom super mario 3 og les IQ-bok samtidig? ;)

5192471[/snapback]

 

Jeg gjør det støtt og stadig :party:

Lenke til kommentar
Komplett selger den for 3400 kroner, hvis du venter noen få måneder er det sikkert adskillig billigere.

5192428[/snapback]

 

Tviler på at den blir å gå så veldig mye ned i pris på et par mnd. kanskje frem til PS3 lanseres ja, men ikke så mye før den tid tror nå jeg.

 

Tror poenget er at lillebror vil ha den nå eller til jul ihvertfall. Selv orker jeg ikke sånne ting, de stjeler alt for mye tid... Ikke at forumskriving ikke gjør det, men da går det an å gjøre mange andre ting samtidig.

5192443[/snapback]

 

ja pappa'n din få ha lykke til med og oppdrive den. er ikke lansert i norge enda, slippes 2 desember, og da burde han stå først i køa skal han få tak i et av de få eksemplarene som ikke er forhåndsbestillt.

 

nei, drøyer han til januar jeg. får ikke penger før da uansett så! :wee: januar blir den store shopping måneden på meg, herregud så berserk jeg skal gå..! :green:

Endret av phax
Lenke til kommentar
X-Box greien er bestilt i USA sa pappa.  Tanken er vel likevel at lillebror skal ha den i No. Ikke vet jeg.

 

Lillebror får alt han ber om etter at han flyttet ut. :p

5192509[/snapback]

 

Hvis den er kjøpt i USA må vel alle spillene kjøper derfra også, det vil i så fall være litt tungvindt.

5192533[/snapback]

Lillebror bor der så det kan umulig være krise.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...