Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delta tappet kredittkortet etter en samtale en gang, plutselig hadde de satt 100 000 USD på regningen. Moro. Joda, de vedgikk feilen, men likevel, da begynte noen å lure på hva det virkelig kostet å ringe..

5192354[/snapback]

Sånne feil er alltid artige, en onkel av meg fikk for noen år siden en strømregning pålydende 46 mill sendt hjem. :)

Lenke til kommentar
tenkte på minuttprisen på telefonen i flyet jeg. Satelittelefon altså. De er dyre å ringe fra, men også til.

5192284[/snapback]

Tror han bruker flyets telefonopplegg heller enn egen satelittelefon, kan ikke tenke meg han gidder å dra med seg den rundt, men samme det.

5192316[/snapback]

Hvor blond er du?

Lenke til kommentar
tenkte på minuttprisen på telefonen i flyet jeg. Satelittelefon altså. De er dyre å ringe fra, men også til.

5192284[/snapback]

Tror han bruker flyets telefonopplegg heller enn egen satelittelefon, kan ikke tenke meg han gidder å dra med seg den rundt, men samme det.

5192316[/snapback]

Prisene er stort sett like, mer eller mindre. Men størreslen spørs jo veldig på telefonen, vi har hatt en del i sør-afrikanske land uten mobildekning å gjøre - og da er satelitt kjekt. Den greien er ikke større enn hva den siste NMT-telefonen var, joda, stort og tungt, men det går an hvis man drar til slike reisemål...

 

Delta tappet kredittkortet etter en samtale en gang, plutselig hadde de satt 100 000 USD på regningen. Moro. Joda, de vedgikk feilen, men likevel, da begynte noen å lure på hva det virkelig kostet å ringe..

Lenke til kommentar
tenkte på minuttprisen på telefonen i flyet jeg. Satelittelefon altså. De er dyre å ringe fra, men også til.

5192284[/snapback]

Tror han bruker flyets telefonopplegg heller enn egen satelittelefon, kan ikke tenke meg han gidder å dra med seg den rundt, men samme det.

5192316[/snapback]

Hvor blond er du?

5192350[/snapback]

Meg? Mellom-blond, i følge passkontordamen.

Lenke til kommentar
Delta tappet kredittkortet etter en samtale en gang, plutselig hadde de satt 100 000 USD på regningen. Moro. Joda, de vedgikk feilen, men likevel, da begynte noen å lure på hva det virkelig kostet å ringe..

5192354[/snapback]

Sånne feil er alltid artige, en onkel av meg fikk for noen år siden en strømregning pålydende 46 mill sendt hjem. :)

5192367[/snapback]

Nok til og drive hafslund :p

Lenke til kommentar
Delta tappet kredittkortet etter en samtale en gang, plutselig hadde de satt 100 000 USD på regningen. Moro. Joda, de vedgikk feilen, men likevel, da begynte noen å lure på hva det virkelig kostet å ringe..

5192354[/snapback]

Sånne feil er alltid artige, en onkel av meg fikk for noen år siden en strømregning pålydende 46 mill sendt hjem. :)

5192367[/snapback]

 

Hadde han brukt sparepærer kunne han spart minst 100 000,-!

Lenke til kommentar
Apropo penger; kan jeg få litt? Trenger penger til kjøp av Xbox 360 i nærmeste fremtid, men det er jo ikke akkurat billig.

5192397[/snapback]

lillebror får den til jul, er den veldig dyr? må jeg presse pappa for litt penger selv? :p

5192409[/snapback]

 

Rundt 300 USD. Blir sikkert omkring 2,500 og 3,000,- her.

5192420[/snapback]

Ok, en måned i telefonen altså. Tror jeg har en dårlig sak.

Lenke til kommentar
Apropo penger; kan jeg få litt? Trenger penger til kjøp av Xbox 360 i nærmeste fremtid, men det er jo ikke akkurat billig.

5192397[/snapback]

lillebror får den til jul, er den veldig dyr? må jeg presse pappa for litt penger selv? :p

5192409[/snapback]

 

Komplett selger den for 3400 kroner, hvis du venter noen få måneder er det sikkert adskillig billigere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...