Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sånn 5/2mbit, men litt i tvil om den siste mbiten er verdt en hundrelapp per måned? Vil jeg merke forskjell om jeg går ned til 4/2?

5192015[/snapback]

 

Åja, det vil jeg tro. Helt sikkert det gitt. Bra du spurte

 

Edit: Sulten. *le poff*

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Du måtte vel ringe NGT via mobil også da, siden dere har Nextphone? :p

5191998[/snapback]

Jepp... Satt i over en time med mobilen på pulten her, og kjedet ræva av meg, og la drapsplaner for personen som synger på ventemusikken til NGT. Ræva musikk.

 

Sjekk platina og diamant... http://nextgentel.no/privat/produkter/club/

(det om kundeservice).

5192023[/snapback]

 

Ikke faen. De garanterer innen to minutter, ellers gir de deg en film, blir nok mange filmer. Og man skal uansett ikke behøve å betale ekstra for kundeservice. Utrolig teit. Og når man treffer folk på kundeservice som ikke har peiling, som må sette deg over i ENDA en kø, da er det noe galt. :(

Lenke til kommentar

Jeg tror mamma har verdensrekord i å snakke lenge i telefon. Jeg fikk ikke lagt på før det hadde gått omtrent en hel time i dag, og hun hadde visstnok snakket med pappa store deler av flyturen Torp > Paris. Syke greier, skjønner ikke at det er mulig å holde ut, i alle fall når hun ikke bruker ordentlig handsfreeopplegg.

Lenke til kommentar
Alle Vesterålskrafts private fiberkunder kan nå ta i bruk Norges raskeste bredbåndløsning. Hastigheten er på hele 50 Mbit/s nedlasting og 25 Mbit/s opplasting.

 

Det nye Internett-produktet koster kr 1450,-inkl. mva. pr. måned.

:(

 

Skulle ønske de ble ferdig med å grave den kabelen :(

5192097[/snapback]

Flippin' sweet! *regne ut* 6250KB/s :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg tror mamma har verdensrekord i å snakke lenge i telefon. Jeg fikk ikke lagt på før det hadde gått omtrent en hel time i dag, og hun hadde visstnok snakket med pappa store deler av flyturen Torp > Paris. Syke greier, skjønner ikke at det er mulig å holde ut, i alle fall når hun ikke bruker ordentlig handsfreeopplegg.

5192224[/snapback]

Mamma, en telefon, halvannen uke i Nassau = 29 000 NOK til Telenor og dets partnere..

 

(Joachim, en telefon, en uke i Nassua = 9000 til Telenor og dets partnere... :blush: )

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...