PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har sånn 5/2mbit, men litt i tvil om den siste mbiten er verdt en hundrelapp per måned? Vil jeg merke forskjell om jeg går ned til 4/2? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sjekk platina og diamant... http://nextgentel.no/privat/produkter/club/ (det om kundeservice). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Jeg har sånn 5/2mbit, men litt i tvil om den siste mbiten er verdt en hundrelapp per måned? Vil jeg merke forskjell om jeg går ned til 4/2? 5192015[/snapback] Åja, det vil jeg tro. Helt sikkert det gitt. Bra du spurte Edit: Sulten. *le poff* Endret 22. november 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Du måtte vel ringe NGT via mobil også da, siden dere har Nextphone? 5191998[/snapback] Jepp... Satt i over en time med mobilen på pulten her, og kjedet ræva av meg, og la drapsplaner for personen som synger på ventemusikken til NGT. Ræva musikk. Sjekk platina og diamant... http://nextgentel.no/privat/produkter/club/(det om kundeservice). 5192023[/snapback] Ikke faen. De garanterer innen to minutter, ellers gir de deg en film, blir nok mange filmer. Og man skal uansett ikke behøve å betale ekstra for kundeservice. Utrolig teit. Og når man treffer folk på kundeservice som ikke har peiling, som må sette deg over i ENDA en kø, da er det noe galt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Canal Digital har faktisk god kundeservice. Om noen sliter med dem - de har også et VIP-nummer, du havner automatisk forrerst i køen. Om noen skulle ha bruk for det kan jeg alltids rote det frem et sted. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 CD frister. Gode hastigheter. Men akk, de kan ikke levere her. Bare kabel-tv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Edit: ble helt feil Endret 22. november 2005 av haddis Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kan ikke ha ADSL jeg. Slutt med sytinga Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Alle Vesterålskrafts private fiberkunder kan nå ta i bruk Norges raskeste bredbåndløsning. Hastigheten er på hele 50 Mbit/s nedlasting og 25 Mbit/s opplasting. Det nye Internett-produktet koster kr 1450,-inkl. mva. pr. måned. Skulle ønske de ble ferdig med å grave den kabelen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Canal Digital har faktisk god kundeservice. Om noen sliter med dem - de har også et VIP-nummer, du havner automatisk forrerst i køen. Om noen skulle ha bruk for det kan jeg alltids rote det frem et sted. 5192065[/snapback] Har VIP nr til DELL å HP Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Canal Digital har faktisk god kundeservice. Om noen sliter med dem - de har også et VIP-nummer, du havner automatisk forrerst i køen. Om noen skulle ha bruk for det kan jeg alltids rote det frem et sted. 5192065[/snapback] Har VIP nr til DELL å HP 5192101[/snapback] Æsj, det har ikke HP gitt meg!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sjekket på CanalDigital nå. De kan ikke levere internett til meg. 5191975[/snapback] Det er lov å Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sjekket på CanalDigital nå. De kan ikke levere internett til meg. 5191975[/snapback] Det er lov å 5192135[/snapback] plz. ^^ Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg tror mamma har verdensrekord i å snakke lenge i telefon. Jeg fikk ikke lagt på før det hadde gått omtrent en hel time i dag, og hun hadde visstnok snakket med pappa store deler av flyturen Torp > Paris. Syke greier, skjønner ikke at det er mulig å holde ut, i alle fall når hun ikke bruker ordentlig handsfreeopplegg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Alle Vesterålskrafts private fiberkunder kan nå ta i bruk Norges raskeste bredbåndløsning. Hastigheten er på hele 50 Mbit/s nedlasting og 25 Mbit/s opplasting. Det nye Internett-produktet koster kr 1450,-inkl. mva. pr. måned. Skulle ønske de ble ferdig med å grave den kabelen 5192097[/snapback] Flippin' sweet! *regne ut* 6250KB/s Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Min personlige rekord er hvertfall over 13timer i strekk! Var vel 17-18 og knuseforelsket. Ble tlf wank og altmulig på meg den natten. *mimre og gode gamle tider* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Jeg tror mamma har verdensrekord i å snakke lenge i telefon. Jeg fikk ikke lagt på før det hadde gått omtrent en hel time i dag, og hun hadde visstnok snakket med pappa store deler av flyturen Torp > Paris. Syke greier, skjønner ikke at det er mulig å holde ut, i alle fall når hun ikke bruker ordentlig handsfreeopplegg. 5192224[/snapback] Mamma, en telefon, halvannen uke i Nassau = 29 000 NOK til Telenor og dets partnere.. (Joachim, en telefon, en uke i Nassua = 9000 til Telenor og dets partnere... ) Endret 22. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg vet ikke hva flyselskapet tar for sånt, men er rimelig sikker på at det ikke er inkludert i prisen, og at det på ingen måte er gratis. Prisen er vel ikke bekymringen, jeg skjønner bare ikke at det er mulig å holde ut (eller at det kan være sunt). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg vet ikke hva flyselskapet tar for sånt, men er rimelig sikker på at det ikke er inkludert i prisen, og at det på ingen måte er gratis. Prisen er vel ikke bekymringen, jeg skjønner bare ikke at det er mulig å holde ut (eller at det kan være sunt). 5192250[/snapback] Fem dollar om jeg husker rett? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Aner ikke. Men sjekk antall rutefly direkte fra Torp til Paris, tror ikke du finner så mange, for å si det slik, og prisene på slike varianter er sjelden lave, uten at jeg vet noe eller bryr meg særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg