Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 KJEDER MEG! Fredrikrb prøver å ha cybersex med meg hele tiden. Du er cybertrang, så det går jo ikke! Faens cocktease. Cocktease!? Altså, her sitter jeg å spiser tunfisksalat, så kommer du å forteller meg at "det er andre ting som lukter tunfisk her også"! MrLeftfield og jeg kommer til Skien til sommern. Med olivenolje, nugatti og agurker. Vi vet hvor du bor. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 3 stk fra forumet la meg til på under 5 min. Drev å vurderte å legge til Phax jeg, Den eneste som er oppe om natta mens jeg er oppe... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Da legger jeg, tidlig Eksamen i morgen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 3 stk fra forumet la meg til på under 5 min. Skjedde meg en gang for en stund siden... Ser ikke vitsen, prater nesten aldri med de uansett. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) 3 stk fra forumet la meg til på under 5 min. Skjedde meg en gang for en stund siden... Ser ikke vitsen, prater nesten aldri med de uansett. Agreed. *legge til for pur faen* EDIT: Det er en jeg prater endel med. Satrucci. Endret 1. juni 2005 av Hylo Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Argh, jeg hater MGP (JR.) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Har bare tre stykker fra forumet i lista mi jeg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Det er lys i luken! Følg med på LOST! :drible: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Å, forresten, jeg sa faktisk til gruppa 4 You at de aldri skulle opptre på TV igjen, som noen her spurte om jeg kunne gjøre. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Liker å snakke med folk fra forumet over msn, jeg. De er så jævla rare. Sant. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Liker å snakke med folk fra forumet over msn, jeg. De er så jævla rare. *leggetilananasog* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Liker å snakke med folk fra forumet over msn, jeg. De er så jævla rare. *leggetilananasog* Slutt å legg til menneker! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Liker å snakke med folk fra forumet over msn, jeg. De er så jævla rare. Meg gidder du aldri å prate med, though. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Drev å vurderte å legge til Phax jeg, Den eneste som er oppe om natta mens jeg er oppe... hva stopper deg søta? faen hadde et lite msn raid her nå, alle skulle snakke samtidig, stress med alle de orange blinkende lysene! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Liker å snakke med folk fra forumet over msn, jeg. De er så jævla rare. *leggetilananasog* Slutt å legg til menneker! .. Ok.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Da skriver Joachim sitt siste innlegg på noen døgn, og gjør seg klar for tur ut i villmarken. JoachimR er for øyeblikket villmarkens sønn. Ønsk meg lykke til! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) *plage ræva av folk med MSN raid * EDIT: Joachim, GOD TUR! Endret 1. juni 2005 av ketchez Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Da skriver Joachim sitt siste innlegg på noen døgn, og gjør seg klar for tur ut i villmarken. JoachimR er for øyeblikket villmarkens sønn. Ønsk meg lykke til! Jeg gleder meg! Lykke til. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Å, forresten, jeg sa faktisk til gruppa 4 You at de aldri skulle opptre på TV igjen, som noen her spurte om jeg kunne gjøre. Øj! Digga sangen deres jeg. *nynne*vi digger dans, data og dumle*nynne* Hvor gamle var de forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg