phax Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nå har jo ikke jeg tenkt å gjøre dem kjempestore, da. Har bare lyst på litt fyldigere lepper, skal ikke bli noe Angelina Jolie-lepper akkurat. Og jeg trenger det ikke som i at jeg dør uten denne behandlingen, men det hadde vært litt deilig å få et kompleks ut av verden. 5191479[/snapback] ikke at jeg synes du trenger det, men jeg tror det blir å kle image ditt så peis på! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Altså..drit nå i hvordan thea ser ut eller ikke. Hvis du faktisk har et kompleks for det, og det komplekset plager deg så er faktisk å fikse komplekset positivt. Det gjøres jo ikke for å bli hollywood-deilig eller noe..men for at ting skal bli mer positive for henne? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Våkna 5 min før bussen gikk i dag tidlig. Uten pakka sekk og det hele, Reiv ned no busker mens jeg løp mot bussen. I made it Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Våkna 5 min før bussen gikk i dag tidlig. Uten pakka sekk og det hele,Reiv ned no busker mens jeg løp mot bussen. I made it 5191680[/snapback] Jeg våkna 25 min etter at jeg skulle ha vært på jobb idag. Ble vekt av sjefen som ringte Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Store lepper er stygge. (No offence anyone) 5191461[/snapback] Flott presang. Tror jeg skal gi det til noen i klassen min også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Go for it Thea. Dette kan bli morsomt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Altså..drit nå i hvordan thea ser ut eller ikke. Hvis du faktisk har et kompleks for det, og det komplekset plager deg så er faktisk å fikse komplekset positivt. Det gjøres jo ikke for å bli hollywood-deilig eller noe..men for at ting skal bli mer positive for henne? 5191657[/snapback] Der har du det. -- Ikveld blir det Harry Potter-film. Tonio, no comment plz. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Ikveld blir det Harry Potter-film. Tonio, no comment plz. 5191716[/snapback] Skal tøffe-steffy på Harry Potter. Selv tror jeg at jeg skal se Oldboy i kveld. Noen andre som ser at avataren min er litt herpa? Endret 22. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg vil også se GoF, men gidder ikke dra til kinoen... Har tom. billett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Oldboy? Drittfilm. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tja.. Kanskje det blir Ole Brumm og Heffalumpen i stedet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Thea... Ikke hør på alle andre. Mesteparten er misunnelige. Du er bra nok som du er. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nextgentel kan brenne i helvete! De prøvde å oppgradere firmware, og fucket det til, så jeg har måttet resette router (det jeg var redd for) og har dermed mistet ALLE filtersettings (over 30 entries), som jeg nå må sette meg ned og legge igjen på nytt, mange husker jeg ikke hvilken range jeg har brukt engang. Tok meg over en time å komme til riktig person på teknisk. Nextphone skal vekk. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nextgentel kan brenne i helvete! De prøvde å oppgradere firmware, og fucket det til, så jeg har måttet resette router (det jeg var redd for) og har dermed mistet ALLE filtersettings (over 30 entries), som jeg nå må sette meg ned og legge igjen på nytt, mange husker jeg ikke hvilken range jeg har brukt engang. Tok meg over en time å komme til riktig person på teknisk. Nextphone skal vekk. 5191892[/snapback] Good to have you back bitch Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg er så jævlig sur nå! Jeg ORKER ikke legge inn alle settings på nytt, har nesten glemt hvordan nå og... De er så lite villige til å hjelpe der. Vurderer å gå over til Canal Digital nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Jeg er så jævlig sur nå! Jeg ORKER ikke legge inn alle settings på nytt, har nesten glemt hvordan nå og... De er så lite villige til å hjelpe der. Vurderer å gå over til Canal Digital nå. 5191909[/snapback] 06090 Bare å bestille Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sjekket på CanalDigital nå. De kan ikke levere internett til meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Du måtte vel ringe NGT via mobil også da, siden dere har Nextphone? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Suck fredrik. Eg gikk for NGT fordi eg skulle ha ADSL2+ men så viste det seg at eg ikke kunne få det for tiden. Vurdere å gå over til CD selv siden eg da får 5/2mbit. Sitter nå på 8000/800. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ahhh....jeg vil kjøre et sted, men vet ikke hvor jeg vil kjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg