Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Nå har jo ikke jeg tenkt å gjøre dem kjempestore, da. Har bare lyst på litt fyldigere lepper, skal ikke bli noe Angelina Jolie-lepper akkurat. Og jeg trenger det ikke som i at jeg dør uten denne behandlingen, men det hadde vært litt deilig å få et kompleks ut av verden.

5191479[/snapback]

 

ikke at jeg synes du trenger det, men jeg tror det blir å kle image ditt så peis på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså..drit nå i hvordan thea ser ut eller ikke. Hvis du faktisk har et kompleks for det, og det komplekset plager deg så er faktisk å fikse komplekset positivt. Det gjøres jo ikke for å bli hollywood-deilig eller noe..men for at ting skal bli mer positive for henne?

5191657[/snapback]

Der har du det.

--

Ikveld blir det Harry Potter-film. Tonio, no comment plz.

Lenke til kommentar

Nextgentel kan brenne i helvete! De prøvde å oppgradere firmware, og fucket det til, så jeg har måttet resette router (det jeg var redd for) og har dermed mistet ALLE filtersettings (over 30 entries), som jeg nå må sette meg ned og legge igjen på nytt, mange husker jeg ikke hvilken range jeg har brukt engang.

 

Tok meg over en time å komme til riktig person på teknisk. Nextphone skal vekk.

Lenke til kommentar
Nextgentel kan brenne i helvete! De prøvde å oppgradere firmware, og fucket det til, så jeg har måttet resette router (det jeg var redd for) og har dermed mistet ALLE filtersettings (over 30 entries), som jeg nå må sette meg ned og legge igjen på nytt, mange husker jeg ikke hvilken range jeg har brukt engang.

 

Tok meg over en time å komme til riktig person på teknisk. Nextphone skal vekk.

5191892[/snapback]

Good to have you back bitch :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...