Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet det her høres overfladisk ut, men jeg har fått time til leppeforstørring i førjulegave i dag. Fikk det fordi jeg har bablet om mine små lepper i rundt fem år. Det er visst ikke silikon, men et annet middel som kroppen tåler bedre. Vet mange av mine venner misliker alt som heter å operere/forandre på kroppen, så jeg kommer nok til å få mye pepper.

Lenke til kommentar
Vet det her høres overfladisk ut, men jeg har fått time til leppeforstørring i førjulegave i dag. Fikk det fordi jeg har bablet om mine små lepper i rundt fem år. Det er visst ikke silikon, men et annet middel som kroppen tåler bedre. Vet mange av mine venner misliker alt som heter å operere/forandre på kroppen, så jeg kommer nok til å få mye pepper.

5191422[/snapback]

Ikke det at jeg synes det er nødvendig altså, men lykke til :)

Lenke til kommentar
Vet det her høres overfladisk ut, men jeg har fått time til leppeforstørring i førjulegave i dag. Fikk det fordi jeg har bablet om mine små lepper i rundt fem år. Det er visst ikke silikon, men et annet middel som kroppen tåler bedre. Vet mange av mine venner misliker alt som heter å operere/forandre på kroppen, så jeg kommer nok til å få mye pepper.

5191422[/snapback]

Thea...du trenger ikke noe slikt.

Lenke til kommentar
Vet det her høres overfladisk ut, men jeg har fått time til leppeforstørring i førjulegave i dag. Fikk det fordi jeg har bablet om mine små lepper i rundt fem år. Det er visst ikke silikon, men et annet middel som kroppen tåler bedre. Vet mange av mine venner misliker alt som heter å operere/forandre på kroppen, så jeg kommer nok til å få mye pepper.

5191422[/snapback]

Botox eller kollagen?

Hvis du søker litt på nettet kan du sikkert finne bilder av noen som det ble litt mislykket hos. :)

 

Slenger meg på den om at du ikke trenger det, noe som faktisk stemmer.

Lenke til kommentar
Store lepper er stygge. (No offence anyone)

5191461[/snapback]

Må vel egentlig støtte deg der.

5191468[/snapback]

Nå har jo ikke jeg tenkt å gjøre dem kjempestore, da. Har bare lyst på litt fyldigere lepper, skal ikke bli noe Angelina Jolie-lepper akkurat. Og jeg trenger det ikke som i at jeg dør uten denne behandlingen, men det hadde vært litt deilig å få et kompleks ut av verden.

Lenke til kommentar
Nå har jo ikke jeg tenkt å gjøre dem kjempestore, da. Har bare lyst på litt fyldigere lepper, skal ikke bli noe Angelina Jolie-lepper akkurat. Og jeg trenger det ikke som i at jeg dør uten denne behandlingen, men det hadde vært litt deilig å få et kompleks ut av verden.

5191479[/snapback]

Du trenger ikke det thea imo, ikke i det hele tatt og det er ikke noe jeg sier bare for å "trøste" deg. Du trenger det ikke thea.

Men som sagt, if it makes you feel better :)

Og poenget med å trekke frem dette var?

5191481[/snapback]

At du er søt :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...