potetskrell Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ich habe keine MSN. Wo ist meine MSN? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tror bare norsklæreren ikke skjønte alle de fine ordene jeg skrev jeg. Må ha vært noe slik. Skrev om Ernest scared stupid filmen på tentamen jeg.. Hu trodde jeg hadde dikta opp alt da. Det var en flott stil.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tonio: Jeg har stort sett likt norsk, men jeg er jo litt sær av meg... 5191322[/snapback] Ja, spørsmålet var kun rettet til normale; som meg! Norsk var gøy med BIA, som ga meg femmere, men AM gir meg jo tre uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Særemne suger. Vi får ikke skrive den hjemme pga juks og sånt, så nå får vi heller heldagsprøve i stoffet. Lame? Yes. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Så da er det bedre å ha enorme mengder norsk på kort tid? 5191322[/snapback] Når skal jeg ha "enorme mengder norsk på kort tid?" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vet det her høres overfladisk ut, men jeg har fått time til leppeforstørring i førjulegave i dag. Fikk det fordi jeg har bablet om mine små lepper i rundt fem år. Det er visst ikke silikon, men et annet middel som kroppen tåler bedre. Vet mange av mine venner misliker alt som heter å operere/forandre på kroppen, så jeg kommer nok til å få mye pepper. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Haha, hvem i all verden gav deg det? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vet det her høres overfladisk ut, men jeg har fått time til leppeforstørring i førjulegave i dag. Fikk det fordi jeg har bablet om mine små lepper i rundt fem år. Det er visst ikke silikon, men et annet middel som kroppen tåler bedre. Vet mange av mine venner misliker alt som heter å operere/forandre på kroppen, så jeg kommer nok til å få mye pepper. 5191422[/snapback] Ikke det at jeg synes det er nødvendig altså, men lykke til Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ikke det at jeg synes det er nødvendig altså, men lykke til 5191436[/snapback] Takk. Vet ikke helt om jeg tør. Skal først dit og snakke med legen, så får se hva han sier. Vil liksom vite riskene man tar. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Vet det her høres overfladisk ut, men jeg har fått time til leppeforstørring i førjulegave i dag. Fikk det fordi jeg har bablet om mine små lepper i rundt fem år. Det er visst ikke silikon, men et annet middel som kroppen tåler bedre. Vet mange av mine venner misliker alt som heter å operere/forandre på kroppen, så jeg kommer nok til å få mye pepper. 5191422[/snapback] Thea...du trenger ikke noe slikt. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Store lepper er stygge. (No offence anyone) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vet det her høres overfladisk ut, men jeg har fått time til leppeforstørring i førjulegave i dag. Fikk det fordi jeg har bablet om mine små lepper i rundt fem år. Det er visst ikke silikon, men et annet middel som kroppen tåler bedre. Vet mange av mine venner misliker alt som heter å operere/forandre på kroppen, så jeg kommer nok til å få mye pepper. 5191422[/snapback] Botox eller kollagen? Hvis du søker litt på nettet kan du sikkert finne bilder av noen som det ble litt mislykket hos. Slenger meg på den om at du ikke trenger det, noe som faktisk stemmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Store lepper er stygge. (No offence anyone) 5191461[/snapback] Må vel egentlig støtte deg der. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Husk at ikke-liten kun er det samme som stor i kryssord. Ellers betyr ikke de to det samme. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Store lepper er stygge. (No offence anyone) 5191461[/snapback] Må vel egentlig støtte deg der. 5191468[/snapback] Nå har jo ikke jeg tenkt å gjøre dem kjempestore, da. Har bare lyst på litt fyldigere lepper, skal ikke bli noe Angelina Jolie-lepper akkurat. Og jeg trenger det ikke som i at jeg dør uten denne behandlingen, men det hadde vært litt deilig å få et kompleks ut av verden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vel, kanskje man kjenner en eller annen som driver med strøm som kan ta ham opp som trainee? 5191191[/snapback] så ung, så naiv... 5191211[/snapback] Altså, jeg beklager b-real , men jeg har aldri hørt om noen som heter det før nå. ! 4372717[/snapback] Ja *knis* 5191307[/snapback] Og poenget med å trekke frem dette var? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ikke det at jeg synes det er nødvendig altså, men lykke til 5191436[/snapback] Takk. Vet ikke helt om jeg tør. Skal først dit og snakke med legen, så får se hva han sier. Vil liksom vite riskene man tar. 5191447[/snapback] Ikke hør på naysayers, det er din kropp. Lykke til Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hiver meg på og sier det at eg syns at du absolutt ikke trenger det thea. Why fix if it aint broken? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ser ikke problemet. Jeg fikk trukket ørene bakover som fireåring(nærmeste skjønnhetsopperasjon jeg kommer, var egentlig bare fordi jeg hadde tendenser til utstående ører og at jeg likevel skulle fikse ørene). Uansett. Ser som sagt ikke problemet med å fylle litt greier i leppene. Lykke til, Ananas. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Nå har jo ikke jeg tenkt å gjøre dem kjempestore, da. Har bare lyst på litt fyldigere lepper, skal ikke bli noe Angelina Jolie-lepper akkurat. Og jeg trenger det ikke som i at jeg dør uten denne behandlingen, men det hadde vært litt deilig å få et kompleks ut av verden. 5191479[/snapback] Du trenger ikke det thea imo, ikke i det hele tatt og det er ikke noe jeg sier bare for å "trøste" deg. Du trenger det ikke thea. Men som sagt, if it makes you feel better Og poenget med å trekke frem dette var? 5191481[/snapback] At du er søt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg