Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha  "Your daughter has a nice smile"

 

Fattern sende et bilde av meg og han fra en skogstur, til en kar han  kjenner i new zealand. Jeg er da for faen ikke dattera . helvete da :mrgreen:

5190882[/snapback]

Se på det positive. Du har et pent smil. :p

5190893[/snapback]

 

Det er det verste, karen må være blind. Skjegg da for faen :whistle: Tror jeg hadde det iallefall, må finne det bildet..

Lenke til kommentar
«Kuen til sønnen min»? Har hennes tantes sønn en ku? Det sier egentlig alt om personen. Kuer hører hjemme på barne-TV.

5190861[/snapback]

Greit, det med kuen kom fra meg, da jeg ikke husket helt eksempelet..

 

Fant dette magiske flotte kortet til LO. Hurra. Det er dyrere i bruk enn kortet mitt jo. Og dette prakker LO på medlemmene sine? Nei takk til LO.

 

http://www.lofavor.no/lof/id/65

Lenke til kommentar
Hun kan ihvertfall ikke si at jeg ikke er aktiv i timene!

5190846[/snapback]

Det er ikke alltid en like god ting. ;)

5190859[/snapback]

Sånn som hun har mast på foreldremøtet (ifølge min mor) om at seksere på prøver ikke betyr sekser på kortet, at aktivitet i timen har så forferdlig mye å si kan det umulig være negativt. Hvis ikke klager jeg på henne også.

Lenke til kommentar

I år går jeg i 10ende klasse, derfor får jeg nå valge mellom vidergående skole eller jobb. Jeg har som de aller fleste bestemt meg for og gå videre på skolen. Etter litt tenking har jeg kommet frem til at elektronikkingenør med mastergrad virker fristende. Problemet med dette er at utdanningen tar 10år (!) Nå ser det ut som om dette er utdanning"stien" min:

Elektro(1år)>Energi(1år)>Lærling&Fagbrev(2år)>Fult forkurs(1år)>Universitet/høyskole(5år). Om jeg kommer i hæren (Noe jeg ikke har noe imot), går det 11år før jeg er ferdig utdannet.

 

Ville bare si dette til alle.

 

EDIT: askogli : Jeg var også på yrkesmessen, Poletiet var der ikke, det var fengselskolen elens som hadde med seg hund. Fikk bare en penn av forsvaret og en colaboks av hydro.

Når var du der?

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Karmøy er rare greier....

Karmøy er delt opp i to deler: Rette siden av bruen og galne siden av bruen.

osv..

5190775[/snapback]

 

Karmøy har ekstremt mye fine damer. absolutt alle jeg har møtt derfra har vært bra, ganske merkelig egentlig. karmøy damer.. :love:

 

«Kuen til sønnen min»? Har hennes tantes sønn en ku? Det sier egentlig alt om personen. Kuer hører hjemme på barne-TV.

5190861[/snapback]

 

ja det sier jo sitt om personen, tenk å sørge for at du kan gå i butikken og kjøpe deg kjøtt og meieriprodukter. fysjom.. for noen tapere.

Lenke til kommentar
Hva skal du med alt det lærefjaset? Jeg ville nå heller bare gått allmenn, så sparer du to år.

5190938[/snapback]

 

kan man bli elektriker ved å gå allmennfag også nå? nei så flott. hvorfor er det ingen som gjør det da, sparer jo to år.. og for å ikke snakke om all den fagrelaterte utdanningen man får.

Lenke til kommentar
Hva skal du med alt det lærefjaset? Jeg ville nå heller bare gått allmenn, så sparer du to år.

5190938[/snapback]

 

kan man bli elektriker ved å gå allmennfag også nå? nei så flott. hvorfor er det ingen som gjør det da, sparer jo to år.. og for å ikke snakke om all den fagrelaterte utdanningen man får.

5190955[/snapback]

Hvis man skal ta en mastergrad i elektronikk kan man da vel gå allmen?!

Lenke til kommentar

phax: Selvfølgelig var det litt ironi i det, flott at noen gidder å bli bonde i det landet her (ikke fullt så flott at de driver med proteksjonisme og får altfor mye støtte riktignok, men det er en helt annen sak.

 

Men, etter mitt syn er kuer fortsatt sære ting.

Pen ku:

cowcolor.jpg

Finfine minner fra barne-TV, «se på kuen, den sier bæææ»

Stygg ku:

cow-and-calf.jpg

«Se på kuen, eh, nei, æsj, den er jo stygg!»

 

Og jeg har ingenting imot elektrikere heller, men jeg ville nok stille litt spørsmål ved hvor nødvendig det faktisk er å ha elektrikerutdannelse hvis man etterpå skal bli sivilingeniør innen feltet.

Lenke til kommentar
Hun kan ihvertfall ikke si at jeg ikke er aktiv i timene!

5190846[/snapback]

Det er ikke alltid en like god ting. ;)

5190859[/snapback]

Sånn som hun har mast på foreldremøtet (ifølge min mor) om at seksere på prøver ikke betyr sekser på kortet, at aktivitet i timen har så forferdlig mye å si kan det umulig være negativt. Hvis ikke klager jeg på henne også.

5190920[/snapback]

Det bør jo også være noe interessant som kommer ut av munnen din også. Dessuten må du ikke snakke så mye at andre ikke får sjangsen.

Lenke til kommentar
Hva skal du med alt det lærefjaset? Jeg ville nå heller bare gått allmenn, så sparer du to år.

5190938[/snapback]

 

kan man bli elektriker ved å gå allmennfag også nå? nei så flott. hvorfor er det ingen som gjør det da, sparer jo to år.. og for å ikke snakke om all den fagrelaterte utdanningen man får.

5190955[/snapback]

Hvis man skal ta en mastergrad i elektronikk kan man da vel gå allmen?!

5190962[/snapback]

Jo, men nå _HATER_ alle elektroingenører som ikke vet hva de gjør. Man skal være litt praktisk annlagt(?). Dessuten er jeg skulelei as hell, takler ikke mer norsk nå.

 

BTW: Tror jeg har mangen leifer nå.

Lenke til kommentar
Sokkene mine stinker :ermm:

5190876[/snapback]

Tenn på de..

 

haha  "Your daughter has a nice smile"

 

Fattern sende et bilde av meg og han fra en skogstur, til en kar han  kjenner i new zealand. Jeg er da for faen ikke dattera . helvete da :mrgreen:

5190882[/snapback]

You go girl :wee:

5190988[/snapback]

Gleem det! Sjekka mailen til fattern, han hadde visst sendt med bilde av søstern også.. Huff, ble seriøst bekymra en liten stund jeg nå..

Pheeew

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...