Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

for noe dritt. var kjempetrøtt i 12 tiden og la meg 1, men har nå ligget i senga siden og får f*en ikke sove.. :( doh. stas at jeg skal opp kl 8..

5189144[/snapback]

Åtte er jo ikke så tidlig. Må stå opp halv sju hver morgen jeg. :fun:

Men er enig med det er soving er teit. Fikk ikke sove i går jeg heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for noe dritt. var kjempetrøtt i 12 tiden og la meg 1, men har nå ligget i senga siden og får f*en ikke sove.. :( doh. stas at jeg skal opp kl 8..

5189144[/snapback]

Åtte er jo ikke så tidlig. Må stå opp halv sju hver morgen jeg. :fun:

Men er enig med det er soving er teit. Fikk ikke sove i går jeg heller.

5189160[/snapback]

Jeg døgna i går. Skulle sove i natt. Endte med at jeg så seinfield ferdig. Så fikk jeg sove fra 5.37 til 6.31 eller noe. :no:

Heldigvis er jeg ikke trøtt.

 

EDIT: MELDING FRA VEIDIREKTORATET

Veidirektoratet tester i disse dager en ny løsning for sikkerhetsbelter.

Foreløpige studier viser en reduksjon i antall

ulykker med så mye som 45%!

Direktoratet vurderer å innføre et påbud

som skal gjelde fra 15.november 2005.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tar jeg feil når jeg mener at sist gang jeg logget meg på forumet kunne jeg ikke se hvor mange innlegg brukere hadde skrevet uten å klikke meg inn på profilen deres?

Lenke til kommentar
Tar jeg feil når jeg mener at sist gang jeg logget meg på forumet kunne jeg ikke se hvor mange innlegg brukere hadde skrevet uten å klikke meg inn på profilen deres?

5189333[/snapback]

Tror det har vært litt tilfeldig. Jeg har nesten alltid hatt det (hadde det til og med på starten av diskusjon.no), mens andre har hatt det lite.

Lenke til kommentar
Jeg slutter ikke før jeg kan det.

5189186[/snapback]

 

er det ikke litt surt å venne seg til et annet tastatur oppsett? når du blir vant til det der så blir det jo å føles helt hemma når du kommer tilbake til et "vanlig" qwerty oppsett.. noe du garantert kommer til å måtte gjøre i forbindelse med skole/jobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...