Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha heldagsprøve imorgen. <3

5188731[/snapback]

Jeg og, fagdag i norsk. Det kommer til å gå skikkelig dritt :/

5188737[/snapback]

Uff, da. Går nok bra, skjønner du. Dere jenter er såpass oppegående at dere kommer dere igjennom det meste! :)

 

Jeg har heldagsprøve i automatiserte anlegg. DET er kjedelig, det. Tenk deg et rullebånd på en fabrikk. Forklar alle delene inne i det, og hvordan det funker. God jul.

 

Men men. Jeg gir faen. Jeg klarer ikke fokusere mer. Anbefaler dere til å ikke slå opp med noen før prøver. :)

 

Goophy, da. Vær litt snill med jenta. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja da. Men det er stadig utrolig festlig de første dagene. Husker jeg satt på MSN og sleit med å få sagt noe som helst.

 

Lurer litt på om jeg skal prøve å finne en ny standard nå. Ble inspirert til å se om jeg klarer å beherske tre keyboard-layouts på én gang.

5188680[/snapback]

Nå er asetion også installert på PCen. Dette kommer garantert til å gå i surr ganske fort. Blir spennende å se hvor treig jeg blir til å skrive.

 

Til dere med heldagsprøve: Lykke til! Jeg skal bare jobbe med en prosjektoppgave i morgen jeg. Det jeg ikke liker er at hele karakteren i faget (produktmodellering) avgjøres av denne ene modellen.

Lenke til kommentar
Hylo, jeg har desverre ikke fulgt anbefalingen din. Skriver ikke mer om det men du skjønte kanskje hva jeg mente..

 

Tenkte å lese litt på senga, men klarer ikke bry meg om det akkurat nå.

5188763[/snapback]

Skjønte nok hva du mente, ja... Går det "bra"? (Et notorisk stilt spørsmål som alle stiller... :p)

 

*deppe og høre på musikk*

Lenke til kommentar
Gjør vel det, vi snakker ganske bra sammen egentlig. Han forstår meg og lytter virkelig til det jeg sier. Er det meningen at det skal bli oss så blir det senere. :)

Slik tenker jeg ihvertfall da..

5188787[/snapback]

Skjønner. Det er fint med folk som forstår og lytter. Gjensidighet er da en selvfølge, mener nå jeg... Skjønner tankegangen din i alle fall, og den er det nå ikke noe galt med! :)
Lenke til kommentar
Hvorfor hører jeg på «In the Navy» med Village People nå? Skremmende saker, setter på litt Pink Floyd i stedet.

 

Lykke til til dere som skal ha heldagsprøver eller andre skumle ting i morgen! :)

5188792[/snapback]

 

In the Navy er da ikke helt forferdelig, går an å høre på dem innimellom. Rekker selvsagt knapt opp til knærne til Pink Floyd, men det er det mange grupper som ikke gjør.

 

edit:

Sangene jeg har hørt mest på siden september, alle spilt seks ganger.

Manfred Mann - Blinded By The Light

Elton John - Candle in the Wind (original)

Def Leppard - Photograph

Def Leppard - All I Want Is Everything

Dolly Parton - 9 to 5

Sarah Brightman - Don't cry for me Argentina

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Hesten og høna var ute og lekte på gården. Hesten falt uti et gjørmehull, og høna hentet bondens BMW og et tau og dro opp hesten.

Senere datt høna uti, og ropte at hesten måtten hente bondens BMW. Men hesten sa at høna skulle ta tak i utstyret hans, så skulle han skulle dra henne opp. Som sagt som gjort.

Moralen er: Er man utstyrt som en hest, trenger man ikke BMW for å få seg høne.. :thumbs:

Lenke til kommentar
*kosepå Hylo* :)

 

Får vel legge meg jeg da folkens, har mottatt 73 nye bilder fra Berlinturen av en i klassen min. Var litt for mange av ting vi så på, men er greit å ha det og..

 

 

Sov godt alle sammen!

5188841[/snapback]

*kosepå tilbake* :)

 

Da tar jeg kvelden selv. Güt nacht!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...