Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Faen heller, det tar jo en time å skrive noen få ord.

5188466[/snapback]

:p . *Le litt av* Skikkelig festlig når man sitter og skriver værre enn en gammel bestemor.

5188630[/snapback]

Er kanskje slik nå, men jeg skal nok få teken på dvorak.

5188674[/snapback]

Ja da. Men det er stadig utrolig festlig de første dagene. Husker jeg satt på MSN og sleit med å få sagt noe som helst.

 

Lurer litt på om jeg skal prøve å finne en ny standard nå. Ble inspirert til å se om jeg klarer å beherske tre keyboard-layouts på én gang.

Lenke til kommentar

Jeg kan egentlig godt tenke meg å bytte til Dvorak, men jeg skriver såpass fort med QWERTY at det blir en helt vanvittig overgangsperiode.

 

Noe eksakt tall på antall tegn i minuttet har jeg ikke, men det ligger opp mot 600, det er i alle fall nok til at jeg stort sett klarer å skrive av det en person sier samtidig som jeg gjør mine egne notater ved siden av – stort fortere trenger jeg ikke skrive. :)

Lenke til kommentar
Har mekka sammen en liten "godbitfilm" fra en fotballturnering noen kamerater og jeg var med i. Hva tycks? Jeg er ikke på alle klippene, men er på en god del.

http://x602.putfile.com/videos/32213490599.wmv

5188582[/snapback]

For å være ærlig ble den ikke så veldig interessant med bare bare finter og dribling

5188654[/snapback]

 

Det er hele poenget med den. Jeg har laget en film hvor det er utdrag fra kampene, og en film med "godbiter". ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...