Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har Jocke fått seg nytt camera, sort ipod nano og en ipod video. Hurra. Pappa er hjemme igjen!

5187594[/snapback]

Seriøst, brenn. (og kan vi bytte pappaer en dag eller to?)

5188338[/snapback]

Nå var det nesten en måned tror jeg siden sist jeg så pappa da så.. I morgen reiser han igjen så det er egentlig en grei pappa å ha, man ser ikke alltid så mye til ham.

Lenke til kommentar
Pappan min tjener mer enn pappan din.

5188354[/snapback]

:!:

 

Tror på den du...

5188365[/snapback]

 

Eneste som er syns er at han bor på andre siden av landet. jeg i Østfold, han i Rogaland. 600kr timelønn er kos.

 

God natt da.

5188372[/snapback]

Steike. Blir vel litt penger, det.
Lenke til kommentar
600 stakkarslige kroner? Og du prøver deg mot Joachims kjære far? Skuffende holdning. ;) Med det sagt aner jeg ikke hva pappaen til Joachim tjener, det har jeg fint lite med.

5188389[/snapback]

Pappa har ingen fast timelønn, men 600 kroner er vel fort vekk hva som går per time i moms.

EDIT: Tja, det var veldig fort gjort, det går kanskje ikke såå mye i moms, men likevel. Uansett.

La oss stoppe en videre diskusjon.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
nerdVANNA: Selvfølgelig vil det avhenge av individuell smak, jeg skal ikke påtvinge noen å gå med sminke (selv om det av og til er usedvanlig festlig). Vanligvis har jeg ikke noe særlig sminke på, en gjennomsnittlig dag har jeg toppen dekkstift, foundation, kanskje en liiiten stripe eyeliner, pluss litt pudder og eventuelt noe leppegreier av forskjellige slag.

5188273[/snapback]

Du bruker mer enn meg jo...
Lenke til kommentar
Hva skjer med at fredrikrb ikke er her?

 

 

Prøvd å få kontakt med han, men han er ikke logga på msn , ikke surfet på forumet, ikke på irc, svarer ikke på  mobilen ..

 

Noen som vet? ^^

5188384[/snapback]

Tror han ikke har internett nå

 

thomasr: Det er ikke timelønnen mangen tjener på. (Det er noe med aksjer.)

 

EDIT: pusse tenner og legge seg etter jer har hørt East Clubbers- Feelin'

 

I morgen skal jeg på yresmesse på Karmøy, noen andre?

Endret av MagE
Lenke til kommentar
...

5188273[/snapback]

Du bruker mer enn meg jo...

5188397[/snapback]

Tihi, vær glad jeg ikke skrev opp typisk fest-makeup. :love:

 

Men, det kan kanskje være verdt å legge inn her, jeg er ikke spesielt fordomsfull, og jeg har gode venner fra alle samfunnslag. Mange av vennene mine rister av og til på hodet av noe av det jeg finner på, men stort sett tror jeg faktisk ikke jeg er en ganske normalt, grei type med noen litt sære interesser.

 

MagE: Timelønn er vel strengt tatt ikke særlig vanlig blant de som tjener mye uansett, men selvfølgelig går mye av pengene i opsjoner, aksjebonuser og andre fine saker. De er det bare å samle på i mange år, for så å flytte til utlandet og betale lav skatt noen år, og ta ut alt som er av opsjoner der. :) Om oppgavene var interessante skulle jeg alltids kunne jobbet for 600,- timen, men foretrekker provisjon, det har også vist seg langt mer lukrativt i mitt tilfelle, noe som er et godt tegn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...