Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vaskeautomat? Er det ikke enten sånn vaskemaskin eller håndvask? Vi har begynt å levere bilen vår på dekkmann til håndvask - tror vi betalte 200 for en normal vask sist. Er ikke det kjemperimelig?

5188137[/snapback]

Om det kun er utvendig vask tror jeg det er forholdsvis vanlig, men om det er inkludert innvendig støvsuging osv er det veldig rimelig. Jeg husker ikke nøyaktig hvor mye vi betaler for å vaske bilene hjemme, men det er omtrent 200,- for utvendig vask, og omtrent det dobbelte for å innvendig og utvendig.

Lenke til kommentar
Vaskeautomat? Er det ikke enten sånn vaskemaskin eller håndvask? Vi har begynt å levere bilen vår på dekkmann til håndvask - tror vi betalte 200 for en normal vask sist. Er ikke det kjemperimelig?

5188137[/snapback]

Om det kun er utvendig vask tror jeg det er forholdsvis vanlig, men om det er inkludert innvendig støvsuging osv er det veldig rimelig. Jeg husker ikke nøyaktig hvor mye vi betaler for å vaske bilene hjemme, men det er omtrent 200,- for utvendig vask, og omtrent det dobbelte for å innvendig og utvendig.

5188193[/snapback]

Da ødela du troen om at vi hadde veldig billig vask av bilen. Er bare utvendig, er 450 for innvendig og det trenger vi ikke såå ofte.. Uansett så er bilvask umåtelig uinterresant - så lenge bilen er pen og ren!

Lenke til kommentar
Oh really?

 

Jeg tenkte å kjøre drit-i-alt inkludert håret frem til mai jeg, så får jeg se hvordan jeg ser ut da.

5188196[/snapback]

Japp, har kjørt en 'drit i alt'-linje det siste året ++ nå, så kanskje på tide å gjøre noe. :p

5188204[/snapback]

Kjører drit-i-klær-o.l.+hår fra nå jeg :w00t:

Blir bare å kjøpe det mest nødvendige.

Lenke til kommentar
Det er godt mulig vi har noe kvantums-/vennerabatter eller lignende, sånt har jeg ikke oversikt over, husker bare at jeg måtte betale den månedlige regningen en gang alle andre var ute og reiste, da var summene omtrentlig i den størrelsesordenen. :)

5188234[/snapback]

Diners Clubs "medlemmer" (synes det høres litt sånn samvirkerlagaktig ut jeg..) får noe rabatt på Dekkmann ihvertfall.

Lenke til kommentar

nerdVANNA: Selvfølgelig vil det avhenge av individuell smak, jeg skal ikke påtvinge noen å gå med sminke (selv om det av og til er usedvanlig festlig). Vanligvis har jeg ikke noe særlig sminke på, en gjennomsnittlig dag har jeg toppen dekkstift, foundation, kanskje en liiiten stripe eyeliner, pluss litt pudder og eventuelt noe leppegreier av forskjellige slag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...