Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil og ha penger.

Ps. Dvorak er ikke like lett som det ser ut til.

5187173[/snapback]

Dvorak går seg til etter hvert. Det tar 1-2 uker til du ikke trenger å se på lappen med tastene på og deretter går det fortere og fortere. Dessverre har jeg ikke oppnådd en fart som overstiger qwerty-farten min enda, har skrevet Dvorak siden mai.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte prøver å aktivt motarbeide sitt eget utseende, det er ikke akkurat det at det skader å se representativ ut.

5188051[/snapback]

Motarbeide? Gjør da ikke det.

Føler meg faktisk mer konfortabel etter jeg har vært ute å klatra i trær etc etc, enn når jeg har dusja og tatt på meg no penklær. HATER penklær.

Lenke til kommentar
Det regner hver gang jeg skal ut for tiden. Pokker, jeg flytter til oslo og studerer sosiologi på Blindern, så slipper jeg i alle fall alt dette regnet. Men brevet ble postet!

5187313[/snapback]

You do that, det er koselig på Blindern. :)

Og fy faen så heit jeg er, jenter, kom og omfavne meg!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte prøver å aktivt motarbeide sitt eget utseende, det er ikke akkurat det at det skader å se representativ ut.

5188051[/snapback]

Føler meg faktisk mer konfortabel etter jeg har vært ute å klatra i trær etc etc, enn når jeg har dusja og tatt på meg no penklær. HATER penklær.

5188074[/snapback]

Mulig at stenaldermennesket følte seg komfortabel med en skinnfell i skrittet. Men hva hadde du sagt når han kom for å søke jobb som vaskehjelp hos deg?

Når det er sagt er det sjeldent jeg føler meg så påkledd som når jeg har en jakke/blazer på! :love:

Lenke til kommentar

5188074[/snapback]

Greit nok det, da må vi nok bare konstatere at vår smak er rimelig forskjellig, uten at det er noe galt i det. :)

Lenke til kommentar

5188051[/snapback]

5188074[/snapback]

Mulig at stenaldermennesket følte seg komfortabel med en skinnfell i skrittet. Men hva hadde du sagt når han kom for å søke jobb som vaskehjelp hos deg?

Når det er sagt er det sjeldent jeg føler meg så påkledd som når jeg har en jakke/blazer på! :love:

5188095[/snapback]

:!:

Vaskehjelp? GWAHAHAHAHHAHAHH!

Jeg kan da vaske det som er møkktete sjøl.

Sier ikke at jeg konstant går møkkete, men å stase seg opp er nedtur.

Lenke til kommentar
Thomas: Har ikke peiling på bilvask nei, det vaskegreiene var bare at vi var i vaskeautomaten på hydro. ;)

Er fortsatt trøtt etter fem timers søvn hver natt den siste uka. *legge seg*

5188125[/snapback]

Vaskeautomat? Er det ikke enten sånn vaskemaskin eller håndvask? Vi har begynt å levere bilen vår på dekkmann til håndvask - tror vi betalte 200 for en normal vask sist. Er ikke det kjemperimelig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...