Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil og ha penger.

 

Ps. Dvorak er ikke like lett som det ser ut til.

5187173[/snapback]

Dvorak går seg til etter hvert. Det tar 1-2 uker til du ikke trenger å se på lappen med tastene på og deretter går det fortere og fortere. Dessverre har jeg ikke oppnådd en fart som overstiger qwerty-farten min enda, har skrevet Dvorak siden mai.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte prøver å aktivt motarbeide sitt eget utseende, det er ikke akkurat det at det skader å se representativ ut.

5188051[/snapback]

 

Motarbeide? Gjør da ikke det.

Føler meg faktisk mer konfortabel etter jeg har vært ute å klatra i trær etc etc, enn når jeg har dusja og tatt på meg no penklær. HATER penklær.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte prøver å aktivt motarbeide sitt eget utseende, det er ikke akkurat det at det skader å se representativ ut.

5188051[/snapback]

 

Motarbeide? Gjør da ikke det.

Føler meg faktisk mer konfortabel etter jeg har vært ute å klatra i trær etc etc, enn når jeg har dusja og tatt på meg no penklær. HATER penklær.

5188074[/snapback]

Mulig at stenaldermennesket følte seg komfortabel med en skinnfell i skrittet. Men hva hadde du sagt når han kom for å søke jobb som vaskehjelp hos deg?

 

Når det er sagt er det sjeldent jeg føler meg så påkledd som når jeg har en jakke/blazer på! :love:

Lenke til kommentar
Motarbeide? Gjør da ikke det.

Føler meg faktisk mer konfortabel etter jeg har vært ute å klatra i trær etc etc, enn når jeg har dusja og tatt på meg no penklær. HATER penklær.

5188074[/snapback]

Greit nok det, da må vi nok bare konstatere at vår smak er rimelig forskjellig, uten at det er noe galt i det. :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte prøver å aktivt motarbeide sitt eget utseende, det er ikke akkurat det at det skader å se representativ ut.

5188051[/snapback]

 

Motarbeide? Gjør da ikke det.

Føler meg faktisk mer konfortabel etter jeg har vært ute å klatra i trær etc etc, enn når jeg har dusja og tatt på meg no penklær. HATER penklær.

5188074[/snapback]

Mulig at stenaldermennesket følte seg komfortabel med en skinnfell i skrittet. Men hva hadde du sagt når han kom for å søke jobb som vaskehjelp hos deg?

 

Når det er sagt er det sjeldent jeg føler meg så påkledd som når jeg har en jakke/blazer på! :love:

5188095[/snapback]

 

:!:

Vaskehjelp? GWAHAHAHAHHAHAHH!

Jeg kan da vaske det som er møkktete sjøl.

Sier ikke at jeg konstant går møkkete, men å stase seg opp er nedtur.

Lenke til kommentar
Thomas: Har ikke peiling på bilvask nei, det vaskegreiene var bare at vi var i vaskeautomaten på hydro. ;)

 

Er fortsatt trøtt etter fem timers søvn hver natt den siste uka. *legge seg*

5188125[/snapback]

Vaskeautomat? Er det ikke enten sånn vaskemaskin eller håndvask? Vi har begynt å levere bilen vår på dekkmann til håndvask - tror vi betalte 200 for en normal vask sist. Er ikke det kjemperimelig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...