Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

joda, synes bare de "vanlige" iPod'ene blir litt stor og tung til å drasse med seg. men for dere veskebrukere så er vel ikke det no problem. :wee:

5187753[/snapback]

Nettopp, vesker er veldig kjekt, inntil et visst punkt. Imidlertid har så godt som samtlige jenter for lenge siden passer dette punktet, alle bærer på fem års arkiv, sminke verdt minst 5000,-, flaskeåpnere, synåler, dagbøker og alt mulig annet skrot de aldri kommer til å få bruk for.

5187844[/snapback]

Sminke må man ha!! Jeg bruker peeling og dekkstift til kvisene! Så må du la porene puste!

5187853[/snapback]

Peeling og dekkstift. Du går rundt med peeling i vesken formoder jeg? :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sminke må man ha!! Jeg bruker peeling og dekkstift til kvisene! Så må du la porene puste!

5187853[/snapback]

Selvfølgelig må man ha sminke (peeling er ikke sminke, for øvrig, og knapt noe man trenger å ha med i vesken), men det får da være måte på. Det holder mer tre øyenskygger, man får sjelden ikke brukt mer enn to annet enn foran speilet hjemme uansett.

Lenke til kommentar
Peeling kan du kalle dyprens eller hva man kaller rens av biler for noe. Gullvask? Den inneholder ikke noen "lakkbehandling". OK? :p

5187917[/snapback]

 

Think i got it :p

Asså. Sånne greier man klæsjer i trynet er ikke nødvendig.

Har alldri i mitt liv brukt no sånt, og kommer heller alldri til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Peeling kan du kalle dyprens eller hva man kaller rens av biler for noe. Gullvask? Den inneholder ikke noen "lakkbehandling". OK? :p

5187917[/snapback]

 

Think i got it :p

Asså. Sånne greier man klæsjer i trynet er ikke nødvendig.

Har alldri i mitt liv brukt no sånt, og kommer heller alldri til å gjøre det.

5187923[/snapback]

W0rd.

Eller, untatt når du overnatter hos noen venniner og lar dem sminke deg under sterk tvil.. :!:

Lenke til kommentar
Hadde jeg kunnet litt mer om bilvask skulle jeg dratt den lenger!  :thumbup:

5187952[/snapback]

Ja, mine kunnskaper rundt det feltet er egentlig heller begrensede, jeg har vel egentlig aldri vasket en bil, tror jeg. :blush:

 

Men, det må da være noen som kan både sminke og bilvask her på forumet? Jobber ikke AnAnAs på sånn bilbutikkting? Jeg mener å huske Anette_ postet noen bilder av noe bilvasking en eller annen gang, det burde også være en god kilde til informasjon.

 

Men, egentlig er det nok begrenset hvor mange her inne som kommer til å begynne med sminke, dessverre, fordommer står altfor sterkt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...