Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Men, han sitter da i andre biler, på busser eller tog, i taxier eller lignende? På litt lengre flyturer blir Nanoen fort litt liten (om det ikke hadde vært for at laptopen var parat :) ), er veldig mange tilfeller man kan få bruk for en større iPod, og at den spiller av videoer i tillegg er ikke direkte negativt.

5187659[/snapback]

 

joda, synes bare de "vanlige" iPod'ene blir litt stor og tung til å drasse med seg. men for dere veskebrukere så er vel ikke det no problem. :wee:

 

jeg forventer forresten at det kommer ut oppdateringer som gjør nano'n istand til å spille av video. de har nå klart det med linux så mulighetene er jo der. satser på at apple er smart nok til å utnytte det. hvis de ikke heller bare lanserer nano video da.

5187753[/snapback]

Det er da bilde for bilde..(vertfall på photo) Og det er faen ikke mye luksus.

Venter til ipodløinux støtter ipodnano linux.

Er ustøtta verioner, men det tør jeg ikke :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
joda, synes bare de "vanlige" iPod'ene blir litt stor og tung til å drasse med seg. men for dere veskebrukere så er vel ikke det no problem. :wee:

5187753[/snapback]

Nettopp, vesker er veldig kjekt, inntil et visst punkt. Imidlertid har så godt som samtlige jenter for lenge siden passer dette punktet, alle bærer på fem års arkiv, sminke verdt minst 5000,-, flaskeåpnere, synåler, dagbøker og alt mulig annet skrot de aldri kommer til å få bruk for.

Lenke til kommentar
joda, synes bare de "vanlige" iPod'ene blir litt stor og tung til å drasse med seg. men for dere veskebrukere så er vel ikke det no problem. :wee:

5187753[/snapback]

Nettopp, vesker er veldig kjekt, inntil et visst punkt. Imidlertid har så godt som samtlige jenter for lenge siden passer dette punktet, alle bærer på fem års arkiv, sminke verdt minst 5000,-, flaskeåpnere, synåler, dagbøker og alt mulig annet skrot de aldri kommer til å få bruk for.

5187844[/snapback]

Sminke må man ha!! Jeg bruker peeling og dekkstift til kvisene! Så må du la porene puste!

Lenke til kommentar
:p

 

jernmangel? c-vit mangel? :p mange forklaringer legg inn en fast døgnrytme, tenk på vakre damer så blir du nok våken

5187842[/snapback]

 

Jeg har 11 jenter i klassen. 7 av de er pene :p

Tenk så våken jeg blir når vi skal tegne nakenmodeller av damer :D

5187855[/snapback]

Har du blodskutte øyne? Isåfall vet jeg hvorfor :p

5187864[/snapback]

 

:!:

 

BTW mirann. så du syns ikke jeg var s0et? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...