Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har Jocke fått seg nytt camera, sort ipod nano og en ipod video. Hurra. Pappa er hjemme igjen!

5187594[/snapback]

 

hva skal du med både iPod nano og iPod video?

5187604[/snapback]

 

what he said.. ^ fa*n enda en dag har gått og jeg har ikke fått jobbet noe på bedøk oppgaven idag heller :\ doh.. bedøk er kjiipt...... :( og serious sam 2 er dritfett hehe :p

Lenke til kommentar

Men, han sitter da i andre biler, på busser eller tog, i taxier eller lignende? På litt lengre flyturer blir Nanoen fort litt liten (om det ikke hadde vært for at laptopen var parat :) ), er veldig mange tilfeller man kan få bruk for en større iPod, og at den spiller av videoer i tillegg er ikke direkte negativt.

Lenke til kommentar
Nano til jogging, småturer osv, mens en bruker Videoen i bilen eller lignende? Jeg har begge og ville aldri hatt samme nytten av å bare ha én av disse.

5187618[/snapback]

 

jokke har strengt tatt ingen bil, hadde han hatt det kunne jeg sett nytten. ;) skulle gjerne hatt en stort harddisk basert iPod til å bare ligge i bilen i tillegg til nano'en. aller helst skulle jeg da sett at det kunne komme en bilspiller med integrert harddisk og gjerne wlan. skjønner ikke at ingen gidder produsere dette til en fornuftig pris. er jo fullt mulig.. og skulle nå tro at markedet var klart for dette nå som mp3 bølgen er over oss.

Lenke til kommentar
Men, han sitter da i andre biler, på busser eller tog, i taxier eller lignende? På litt lengre flyturer blir Nanoen fort litt liten (om det ikke hadde vært for at laptopen var parat :) ), er veldig mange tilfeller man kan få bruk for en større iPod, og at den spiller av videoer i tillegg er ikke direkte negativt.

5187659[/snapback]

Vi får nå se. Pappa prøver å være grei, og Apple hadde visst sponset denne flotte konferansen hans på noe vis og hadde spesialrabatter. Såvidt jeg forstod. Skal se mer på de i morgen jeg. :)

Lenke til kommentar
Da har Jocke fått seg nytt camera, sort ipod nano og en ipod video. Hurra. Pappa er hjemme igjen!

5187594[/snapback]

OK. Sitter her og sparer til min første iPod. Kamera har jeg funnet ut at jeg ikke trenger/ har penger til (!).

 

Vel, vel. Du fortjener det nok...

5187641[/snapback]

Egentlig har jeg to digitalkameraer fra før, men dette har en noe utvidet videofunksjon: http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...l+Still+Cameras

Lenke til kommentar
Da har Jocke fått seg nytt camera, sort ipod nano og en ipod video. Hurra. Pappa er hjemme igjen!

5187594[/snapback]

OK. Sitter her og sparer til min første iPod. Kamera har jeg funnet ut at jeg ikke trenger/ har penger til (!).

 

Vel, vel. Du fortjener det nok...

5187641[/snapback]

Egentlig har jeg to digitalkameraer fra før, men dette har en noe utvidet videofunksjon: http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...l+Still+Cameras

5187699[/snapback]

Åja.. Kosligt at du forteller meg det. Jeg er kjempeinteressert i dette. Kunne ønske jeg også kunne få et kamera.

Ja, ja.. Alle kan ikke få alt.

Lenke til kommentar
plx du har jo meg :D

5187417[/snapback]

He he..

Kan du og bake? :p

 

 

:O:O:O:O:O:O:O:O *sjokkert over den frekke oppførselen til Mirann!*

 

Vel, uten meg kunne du ikke bakt kake!

 

*såra*

5187420[/snapback]

He he.. det var ment som en morsom spøk

og det siste et kompliment ;):w00t:

5187461[/snapback]

 

Jeg kan ikke bake så veldig bra, men jeg er vel s0et er jeg ikke? <3

Se så vakker jeg er :p

post-42795-1132604648_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Men, han sitter da i andre biler, på busser eller tog, i taxier eller lignende? På litt lengre flyturer blir Nanoen fort litt liten (om det ikke hadde vært for at laptopen var parat :) ), er veldig mange tilfeller man kan få bruk for en større iPod, og at den spiller av videoer i tillegg er ikke direkte negativt.

5187659[/snapback]

 

joda, synes bare de "vanlige" iPod'ene blir litt stor og tung til å drasse med seg. men for dere veskebrukere så er vel ikke det no problem. :wee:

 

jeg forventer forresten at det kommer ut oppdateringer som gjør nano'n istand til å spille av video. de har nå klart det med linux så mulighetene er jo der. satser på at apple er smart nok til å utnytte det. hvis de ikke heller bare lanserer nano video da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...