Torjus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Han linket ikke til torrent side da, men men. EDIT: Ihvertfall når jeg trykket på linken så kom jeg til en reklame ting elns Endret 1. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Han linket ikke til torrent side da, men men. EDIT: Ihvertfall når jeg trykket på linken så kom jeg til en reklame ting elns Jeg skrev feil i linken En mod. kan ikke ta meg for noe. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 nå har jeg redigert bort den orginale linken min som startet hele tæævlinga. eller jankee var først ute men jeg måtte putte inn noe mer passende istedet. trodde jo siden var nede når jeg linket til den, og da er det jo lov. programmer.no hadde jo f.eks en artikkel eller no sånn om at elitetorrents ble stengt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nei, Lost var for en uke siden. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nå er det Lost! Takk for at du minte meg på det. Holdt faen meg på å glemme det igjen. Gullfiskhjerne. Busted. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Uff. Hva foregår så her? Sitter her og har gjort ferdig avsluttende prosjektet mitt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Uff. Hva foregår så her? Sitter her og har gjort ferdig avsluttende prosjektet mitt. Pell deg inn på IRC, gutt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Uff. Hva foregår så her? Sitter her og har gjort ferdig avsluttende prosjektet mitt. Pell deg inn på IRC, gutt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 forum, entertain me! synes dere har blitt litt slappe her idet siste.. husk dere er jo kun til for min nytelse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 forum, entertain me! synes dere har blitt litt slappe her idet siste.. husk dere er jo kun til for min nytelse. Legg meg til på MSN. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 forum, entertain me! synes dere har blitt litt slappe her idet siste.. husk dere er jo kun til for min nytelse. Legg meg til på MSN. får jeg også lov? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 forum, entertain me! synes dere har blitt litt slappe her idet siste.. husk dere er jo kun til for min nytelse. Legg meg til på MSN. får jeg også lov? Njaa, ok. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 muhahahah Holy moses. pass deg...kan hende jeg legger til deg også... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Oh No Hanne er på "jeg-legger-deg-til-på-msn" raid *leggetilhanne* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Ingen så legger meg til jo.... EDIT: Haha, Hanne, det der tok 33 sek før du hadde lagt meg til! Endret 1. juni 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg