Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jenter og gutter, jeg legger meg. Natta. :sleep:

5183965[/snapback]

Det samme gjør jeg og.

Natta alle sammen og kos dere videre i natteskvelden.

Så snakkes vi alle i morgen, etter jeg har hatt 4 timer Montering & Reparasjonsteknikk praksis og 2 timer Elektroteknikk med elektoniske styring og avslutter skoledagen med en 2-timers prøve i Gymnastikk.

 

Men så kan det hende jeg ikke legger meg helt enda, men bare holder meg vekke fra MSN og internett. Det er jo poker på TV3 og det er interesangt.

 

*tarpåallesammen*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
YaY! Har skiftet nick. Føles deilig etter alle disse år. (to)

 

Har ikke vært innom på lenge nå, unntatt ett innlegg på torsdag (tror jeg det var) for den oppmerksomme. Det skyldes besøk.

 

God natt til dere som legger dere, noe som tilfeldigvis inkluderer meg.

5184104[/snapback]

Du har da ikke endra nick.

5184107[/snapback]

Jo, jeg har endret nick. Den observante ville ha lagt merke til dette også.

Lenke til kommentar

Skjermen på mobilen min er full av rar farger. Det ser ut som ett bilde eller lignende som har fryst seg fast. Det eneste jeg kan se av faktisk informasjon er en liten linje på toppen. Mobilen funker helt fint, jeg kan motta samtaler og det hele, men med mindre jeg kan alt utenatt så er det veldig vanskelig å bruke telefonen.

 

Og jeg er ikke sikker på hvordan det har skjedd, det eneste som er sikkert er at det skjedde på en festen jeg var på på fredag. Men jeg kan ikke huske å ha mistet den i bakken eller lignende, så det er jævlig rart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...