Dynejonas Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Det er det du tror, egentlig er det nazier som har laget den som en del av planen sin for å prøve å ta over verden igjen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Lite å gjøre i dag gitt.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Det er det du tror, egentlig er det nazier som har laget den som en del av planen sin for å prøve å ta over verden igjen. Jepp.. Forresten.. Er egentlig ikke schnappi-sangen drit gammel? Er det ikke slik at den kom for leeenge siden i tyskland men det er først nå den kom til Norge? For jeg husker i tysktimen min for lenge siden så hadde tysklæreren min med seg den CDen siden hun nettop hadde vært i tyskland og der hadde den ligget på hitlistene lenge sa hun. Og det var lenge før den kom til Norge ihvertfall! Men kan godt hende jeg blander med en helt annen sang som ligger i samme klasse. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Alltid.. Heh, så idag. Mye jeg vil gjøre, men har ikke tingene jeg trenger for å gjøre det:P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Er egentli en gammel sang. Kan banne på jeg har hørt den før. Fredrikrb eller en bestilte jo plata lenge før den var på hitlistene.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg har fikset på Opera i dag. I god tro på at kjent-torrent-side kommer opp igjen som dere ser. Bundy, ikke meg. Men, er lenge siden den kom opp på forumet her. Endret 1. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Er egentli en gammel sang. Kan banne på jeg har hørt den før. Fredrikrb eller en bestilte jo plata lenge før den var på hitlistene.. Eg høyrde på den forrige sommar, så det er ikkje umogleg. Usj, øver til matteeksamen på fredag! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Er egentli en gammel sang. Kan banne på jeg har hørt den før. Fredrikrb eller en bestilte jo plata lenge før den var på hitlistene.. det er vel egentlig en gammel tysk barnevise. fra tysk barnetv eller no sånn. utrolig hva de klarer og lure oss til og høre på.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har fikset på Opera i dag. I god tro på at pirateKREMTbay kommer opp igjen som dere ser. Den må komme opp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 "Da gikk jeg og la meg" Er en fin uskylding til tyrker'n (stefar). Da gikk jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har fikset på Opera i dag. I god tro på at pirateKREMTbay kommer opp igjen som dere ser. hihihi, det var bare en kødd! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hva er piratebay? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hva er piratebay? Haha. håper du spøker. *host, host* Endret 1. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hva er piratebay? Torrent side --- Nå må jeg øve på eksamen igjen... adjø Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hva er piratebay? Haha. håper du spøker. #Ingen linker til torrentsider# Bæsja litt på leggen der ja Endret 1. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hva er piratebay? Haha. håper du spøker. #Ingen linker til torrentsider# Hadde jeg vært deg hadde jeg redigert bort den linken før en moderator kommer Endret 1. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 men visst siden kommer opp igjen så kan vi jo ikke snakke om den lengre, da er det jo en fyfy side! .......... nå har jeg vært og kjøpt meg hot tomato fries her! det er så godt, smaker som pomfri, med ketschup og grillkrydder, så man får liksom mat, snacks og et lite leketøy på engang! *det er jo tre ønsker på engang!* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hot tomato fries er namnam! Smaker et eller annet jeg spiser myhe av i US... Men vet ikke hva.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Rediger bort quoten please. FORT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg