Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg vil garantien bare være på ett år, i og med at du ikke får fordelene ved Forbrukerkjøpsloven.

5182404[/snapback]

Har man garanti fra apple? Hvor lenge hvis jeg kjøpte fra den norske?

En ulempe er at norge følger EØS avtalen, så du får en lav ipod, men det fikser du med Eupod ;) Du kan endre tilbake også hvis du leverer den inn.

Lenke til kommentar
Mener en venn av meg i SC fortalte det bare var nitti dagers garanti der... (Amerikansk forbrukerkjøpslovgivning).

 

I Norge er ofte garanti uinterresant fordi kjøpsloven gir bedre rettigheter enn garantiene..

5182450[/snapback]

 

Garanti og lovgivning er forskjellige ting. I Norge må garantien gi fordeler utover forbrukerkjøpsloven for at det skal være lov å kalle det garanti. Det er en bonus fra produsenten som ikke er påkrevd.

Lenke til kommentar
Thomas, enkel løsning på iPod-problemet, selg kamera sammen med iPod (til samme pris, så klart!).

5182448[/snapback]

Jeg tror ikke det er spesielt aktuelt, han har visst satt seg litt mer ordentlig inn i kameragreiene, så det ligger litt mer tanke bak disse. Akkurat hva det er som gjør at han må kjøpe så absurd mye av alt skjønner jeg ikke, han er vel en av få som sier «en av hver» hos Turnbull & Asser (skjortemaker). Nå handler han ikke dette (eller så mye annet) ofte, men det burde da være mulig å roe ned litt likevel.

Lenke til kommentar
Hvis de får sånt eplehus(mac) så skal jeg høre med dem om garanti og sånt, hvis jeg kan, så skal jeg ødelegge ipoden en måned før garantien går ut, får og få en ny :green:

5182456[/snapback]

Kan stikke innom eplehuset i morgen.

5182467[/snapback]

I Oslo?

 

Forbrukerfeil? Kan dunke den litt, også si den bare slutta og funke, helt uten videre.

Lenke til kommentar
Masse simpsons på meg i dag.... Hehe

Jaja, slik kan en søndag fordrives :p

5182508[/snapback]

 

Den kan også fordrives med å sove til klokken 17.00! :wallbash:

5182574[/snapback]

:!: Ja, akkurat hva jeg drev på med i sommerferien :innocent:

 

Muttern bare lo av meg da jeg sa jeg skulle være evig singel... :dontgetit:

5182576[/snapback]

:!: :!: Det ville jeg og.....

Men det kunne vært litt kult da.... :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...