Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

/me har faatt dilla paa Harry Potter-Boekerne. Har lest nummer 5, 2 og 3 de siste dagene, men jeg har ikke flere paa et spraak jeg behersker godt nok til at det er morsomt aa lese.

*angre paa aa ha sendt nummer 6 med soesteren min hjem til Norge...*

5182018[/snapback]

Ikke så rart, HP-bøkene er kjempebra! Men jeg anbeler at du leser bøkene på engelsk, navnen kan være litt lavmål i oversettelsene, de er i hvertfall det i de norske.

5182033[/snapback]

Jeg leser paa engelsk. :tease:

Uhorvelig mye bedre leseopplevelse paa originalspraaket. Den franske oversettelsen er forsaavidt verre enn den norske etter det jeg har hoert, saa da er den sannsynligvis passe daarlig... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg dyrker mine egne guder inne på badet.

5182024[/snapback]

 

 

jeg dyrker også noe inne på badet... :whistle:

5182053[/snapback]

:!:

Naa begynner det aa lukte pizza her. :dribble:

Men det er ikke mat foer om en god stund :(

 

Har jeg foresten sagt at man spiser middag to ganger om dagen i Frankrike, og det saa godt som alltid er 3-retters? Rart franskmenn ikke er jaevli feite spoerr du meg.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Cola er, som jeg tidligere denne helgen sa, jævlig fullt av calories. 42 kcal per desiliter... Ja. Trenger jeg å si mer?

 

Er jo helt naturlig å bli litt svimmel, skjer stadig for meg.

5181738[/snapback]

 

Humre, jeg har i meg iallefall 3000kcal per dag. En kamerat ligger på 7000.

5182054[/snapback]

 

Nå kommer sikkert JoachimR med et diettforslag til dere begge snart. Eller noen gode sminketips.

Lenke til kommentar
Må gå og se Harry Potter på kino :ermm:

5182076[/snapback]

Skal se den sammen med folket paa internatet om en stund (den er enda ikke kommet til Frankrike... Maa jo dubbes og faenskap. I alle fall ikke her jeg sitter... Gleder meg til aa se den paa fransk :wee:

5182114[/snapback]

 

Kommer ikke filmen til Frankrike før den har blitt dubbet?

Lenke til kommentar
Cola er, som jeg tidligere denne helgen sa, jævlig fullt av calories. 42 kcal per desiliter... Ja. Trenger jeg å si mer?

 

Er jo helt naturlig å bli litt svimmel, skjer stadig for meg.

5181738[/snapback]

 

Humre, jeg har i meg iallefall 3000kcal per dag. En kamerat ligger på 7000.

5182054[/snapback]

Da håper jeg du trener en god del for å si det sånn... Jeg vet ikke hva de jævla shakene mine inneholder, men jeg håper da jeg har holdt meg godt under 200 kcal.

 

Sminketips? Jeg blir fornøyd bare dekkstiften blir mer utbredt jeg.

Lenke til kommentar
Da håper jeg du trener en god del for å si det sånn... Jeg vet ikke hva de jævla shakene mine inneholder, men jeg håper da jeg har holdt meg godt under 200 kcal.

5182135[/snapback]

 

ligger vel også litt i det at LarsP har normal forbrenning, imotsetning til du som har ødelagt den pga spiseforstyrrelsen din.

Lenke til kommentar
Må gå og se Harry Potter på kino :ermm:

5182076[/snapback]

Skal se den sammen med folket paa internatet om en stund (den er enda ikke kommet til Frankrike... Maa jo dubbes og faenskap. I alle fall ikke her jeg sitter... Gleder meg til aa se den paa fransk :wee:

5182114[/snapback]

 

Kommer ikke filmen til Frankrike før den har blitt dubbet?

5182129[/snapback]

Ikke paa normale kinoer nei. Kanskje noen spesielle,; men de har sannsynligvis ikke raad til aa faa den med en gang...

I frankrike ser man filmer paa fransk, enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...