Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha ZTV, NÅ! :cry:

5181899[/snapback]

Kom til meg da :D

5181910[/snapback]

 

Hm... Førre, er ikke det i Rogaland? I så fall blir det litt for langt for meg, siden jeg for øyeblikket befinner meg i Brønnøysund.

5181936[/snapback]

Førre... ikke i disse 4 vekene :D Er hos mutteren nå, Vormedal på Karmøy for øyeblikket :) Det er også i Rogaland :p

Lenke til kommentar
Jeg vil ha ZTV, NÅ! :cry:

5181899[/snapback]

Kom til meg da :D

5181910[/snapback]

 

Hm... Førre, er ikke det i Rogaland? I så fall blir det litt for langt for meg, siden jeg for øyeblikket befinner meg i Brønnøysund.

5181936[/snapback]

Førre... ikke i disse 4 vekene :D Er hos mutteren nå, Vormedal på Karmøy for øyeblikket :) Det er også i Rogaland :p

5181942[/snapback]

 

Hadde en lærer fra Karmøy en gang, er det et lite bibelbelte der? Hun var litt hekta på Jesus i alle fall...

Lenke til kommentar
Jeg vil ha ZTV, NÅ! :cry:

5181899[/snapback]

Kom til meg da :D

5181910[/snapback]

 

Hm... Førre, er ikke det i Rogaland? I så fall blir det litt for langt for meg, siden jeg for øyeblikket befinner meg i Brønnøysund.

5181936[/snapback]

Førre... ikke i disse 4 vekene :D Er hos mutteren nå, Vormedal på Karmøy for øyeblikket :) Det er også i Rogaland :p

5181942[/snapback]

 

Hadde en lærer fra Karmøy en gang, er det et lite bibelbelte der? Hun var litt hekta på Jesus i alle fall...

5181959[/snapback]

bibelhelvete der :ermm:

Lenke til kommentar
Cola er, som jeg tidligere denne helgen sa, jævlig fullt av calories. 42 kcal per desiliter... Ja. Trenger jeg å si mer?

 

Er jo helt naturlig å bli litt svimmel, skjer stadig for meg.

5181738[/snapback]

 

Døh... fordi du blir svimmel er det ikke normalt, gutten min. Du teller kalorier.

5181759[/snapback]

"You people checking your own feces for fiber -- you have too much free time on your hands, okay? "

Lenke til kommentar
/me har faatt dilla paa Harry Potter-Boekerne. Har lest nummer 5, 2 og 3 de siste dagene, men jeg har ikke flere paa et spraak jeg behersker godt nok til at det er morsomt aa lese.

*angre paa aa ha sendt nummer 6 med soesteren min hjem til Norge...*

5182018[/snapback]

Ikke så rart, HP-bøkene er kjempebra! Men jeg anbeler at du leser bøkene på engelsk, navnen kan være litt lavmål i oversettelsene, de er i hvertfall det i de norske.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...