porcelaiN Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg øvde ca. 1/2 time igår natt til mattetentamen som var idag. Læreren min sier at om man ikke øver mer enn ca. 2 timer er det nesten ingen vits i. Jeg syntes det gikk utrolig fint jeg, jeg leverte det tidligeste man kunne.. Jeg suste igjennom spørsmålene, uten problemer. Men vi får se når jeg får resultatene.. Kanskje jeg ikke får like bra som jeg tror. (tipper en 3+ eller en -4/4) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg sier, som utallige har sagt før meg: Vi har en egen skolekategori her på forumet. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg sier, som utallige har sagt før meg: Vi har en egen skolekategori her på forumet. Skal man ikke snakke om dagens hendelser også her? Og det var det som skjedde med meg idag Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg sier, som utallige har sagt før meg: Vi har en egen skolekategori her på forumet. Skal man ikke snakke om dagens hendelser også her? Og det var det som skjedde med meg idag Komentaren min var ikke myntet spesielt på deg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 svensk potetmos er genialt og godt! kok opp vann, bland i pulver til man har en fin konsistens og spis! hvorfor kan det ikke lages like enkel og god norsk potatismos? det tøvet med mål og varmt vann og kaldt vann og vente et minutt på svelling og bla bla, så smaker det bare kokt luft i tillegg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 potetmos ja.. Lenges siden jeg har spist... Handler inn det også da... uff herregud forumet er helt klikk hos meg. Går treigt som en elg i mjøsa.. jaja *butikken* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) blærf Endret 1. juni 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 svensk potetmos er genialt og godt! kok opp vann, bland i pulver til man har en fin konsistens og spis! hvorfor kan det ikke lages like enkel og god norsk potatismos? det tøvet med mål og varmt vann og kaldt vann og vente et minutt på svelling og bla bla, så smaker det bare kokt luft i tillegg. Finnes da sånn i Norge og? Mange merker jo. Er en egen hylle med potetmos type ferdig på Ica? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Han mente vel potetmos laget i norge. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Finnes da sånn i Norge og? Mange merker jo. Er en egen hylle med potetmos type ferdig på Ica? de norske merkene er mye mer tungvint og lage og smaker hor. svenskene kan potatismos. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Synes den norske potetmosen er grei, jeg... Bare litt smør i så er den god... Gidder ikke å dra til sverige for å kjøpe potetmos Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Wee. Da var WoW kjøpt. Endelig. Np: DVDA - Now you're a man (Orgazmo-theme) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Må seff bruke toro sin potetmos. MIlls sin smaker høgg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Pappa spiller Shnappi på full guffe i stua. Småbrødrene mine sitter å digger vedsidene av. Gal fam. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 ...din far spiller Schnappi? O_o Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Må seff bruke toro sin potetmos. MIlls sin smaker høgg Enig. Toro! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 ...din far spiller Schnappi? O_o For småbrøderene mine da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Da var ostepølser, lomper, og drikkeyogurt innkjøpt Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Chnappi er en sang laget kun for hjernevasking i større eller mindre grad. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Chnappi er en sang laget kun for hjernevasking i større eller mindre grad. Det er en liten drittunge som har laget den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg