Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unnskyld at jeg sier det, men jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal måtte trenge å kunne alt mulig rart om elektronparbindinger og saltløsningers bunnfall. Almennkunnskap?

5180464[/snapback]

Jeg er så enig så enig. En har jo lært det mest grunnleggende på barne/ungdomsskolen. VGS skal jo egentlig brukes på yrkesfag. Allmenn VGS' pensum er jo bare alt de har funnet i leksikonene.

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg sier det, men jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal måtte trenge å kunne alt mulig rart om elektronparbindinger og saltløsningers bunnfall. Almennkunnskap?

5180464[/snapback]

Jeg er så enig så enig. En har jo lært det mest grunnleggende på barne/ungdomsskolen. VGS skal jo egentlig brukes på yrkesfag. Allmenn VGS' pensum er jo bare alt de har funnet i leksikonene.

5180485[/snapback]

Bare så det er sagt - jeg klager ikke, men viser bare til at jeg antagelig ikke får noe mer bruk for naturfag, ihvertfall ikke kjemidelen. Likevel er det ting, som på samme måte som emd musklene, er kjekke å vite litt om.

Lenke til kommentar
Nei, det er det som er gale, jeg går på GK Mekaniske fag

Hva pokker skal vi med det skitet der da?

5180508[/snapback]

Å.. Jeg angrer på at jeg ikke søkte Mekk'n.. :(

Men dere har sikkert om det fordi det er lurt å vite. Hvis man skal begynne å trene en gang, liksom. Greit å vite hvordan kroppen fungerer..

Lenke til kommentar
Hva skal vi med vaksiner? Det gjør jo vondt å få sprøyte!  :ermm:

5180516[/snapback]

Hehe, du syns ikke den sammenlikningen var noe teit?

Uvitenhet gjør en ikke syk...

 

Mangel på vaksine kan.

5180526[/snapback]

Uvitenhet kan gjøre syk. Når du løfter for tungt og galt? Når du bruker et vaskemiddel galt å får i deg stoffer du ikke skal? Joda, uvitenhet kan gjøre syk.

Lenke til kommentar
Mekanikere må vel sikkert løfte mange tunge ting? Greit å vite hvordan man løfter det riktig, uten å ødelegge ryggen helt.

5180519[/snapback]

Så sant, så sant, men problemet er at vi bare har 2 sammen hengende timer med teori i gym.....

 

EDIT: Nå har jeg lest igjennom det en gang...

*leser en gang til*

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Uvitenhet kan gjøre syk. Når du løfter for tungt og galt? Når du bruker et vaskemiddel galt å får i  deg stoffer du ikke skal? Joda, uvitenhet kan gjøre syk.

5180536[/snapback]

Du lærer ikke å løfte riktig i gymnastikken, ei heller riktig bruk av vaskemiddel i naturfagtimene... Så i denne sammenhengen, nei.

 

Feil. Beviset ligger her. :)

5180546[/snapback]

Nå var den snakk om uvitenhen og ikke ren idioti. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...