Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sliter fortsatt med overnevnte problem? Ingen tips til hva jeg kan gjøre?

 

Har forøvrig bestilt Office 2003 til godt over fem tusen kroner, påtross av at denne versjonen jeg har på denne PCen ikke overbeviser. Hva i helvete gjør office-pakken så dyr?

5180252[/snapback]

Microsoft.

 

Bruk heller Open Office. Like bra, og gratis. :)

Lenke til kommentar
Har forøvrig bestilt Office 2003 til godt over fem tusen kroner, påtross av at denne versjonen jeg har på denne PCen ikke overbeviser. Hva i helvete gjør office-pakken så dyr?

5180252[/snapback]

At du glemte å kjøpe student-versjonen gjør den i alle fall ikke noe billigere. Skulle du ikke bare lagre en fil med reduksjon av størrelsen? PDF burde fungere utmerket.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg brukt Office i Windows på en god stund, men for å lagre som PDF går du enten på save as eller print.

 

Er temmelig sikker på at du har rett til studentutgaven, men jeg kom på nå at jeg er litt usikker på om man egentlig har lov til å tjene penger med denne, om det ikke er lov er jeg temmelig sikker på at jeg har brutt lisensen.

Lenke til kommentar
Har forøvrig bestilt Office 2003 til godt over fem tusen kroner, påtross av at denne versjonen jeg har på denne PCen ikke overbeviser. Hva i helvete gjør office-pakken så dyr?

5180252[/snapback]

At du glemte å kjøpe student-versjonen gjør den i alle fall ikke noe billigere. Skulle du ikke bare lagre en fil med reduksjon av størrelsen? PDF burde fungere utmerket.

5180272[/snapback]

Jeg kjøpte "pro"-utgave jeg, det er vel fint? Har jeg som går på vidregående rett til studentutgaven?! Den var jo noen tusenlapper billigere. Har bare Office 2003 på laptopene, og med den opplevelsen min her så syntes jeg denne PCen også trengte det. Vet dere om jeg som privatperson/bedrift kan få kjøpt lisenser enkeltvis?

 

Hvordan gjør jeg den om til pdf da?

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg brukt Office i Windows på en god stund, men for å lagre som PDF går du enten på save as eller print.

 

Er temmelig sikker på at du har rett til studentutgaven, men jeg kom på nå at jeg er litt usikker på om man egentlig har lov til å tjene penger med denne, om det ikke er lov er jeg temmelig sikker på at jeg har brutt lisensen.

5180294[/snapback]

Ja, tror det er noe sånt med at den er til non-profitt-formål. Ikke at jeg vet hvordan de kan sjekke det, men... Liker å holde meg innenfor loven..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...