Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skriver om fellingsreaksjoner. Begynner å se en slutt takket være Njål Arne Gjermundshaug rapport fra 1997. Uten den vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Om noen kjenner ham får de hilse.

 

Da var det bare litt mattelekser igjen da... Kanskje jeg skal sette rundstykkedeig?

 

Njål Andre, ikke Nils Andre..

 

EDIT2: MEN JEG TRENGER HJELP! Word-dokumentet på to sider er plutselig på 56,5 MB. KRISE! Hva gjør jeg?!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg skriver om fellingsreaksjoner. Begynner å se en slutt takket være Njål Arne Gjermundshaug rapport fra 1997. Uten den vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Om noen kjenner ham får de hilse.

 

Da var det bare litt mattelekser igjen da... Kanskje jeg skal sette rundstykkedeig?

 

Njål Andre, ikke Nils Andre..

 

EDIT2: MEN JEG TRENGER HJELP! Word-dokumentet på to sider er plutselig på 56,5 MB. KRISE! Hva gjør jeg?!

5179733[/snapback]

Har ofte lignende problemer (men ikke saa store filer dog), proev aa lagre paa nytt. Kopier alt over i et nytt dokument og lagre det eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på noe i går; JoachimR og thomasr kan minne litt om fjerdeårselevene som bor på "Olympen" i den svenske filmen "Ondskapen", som for øvrig er en veldig god film. ("sjefselevene" i denne traileren.)

Jeg håper Joachim og Thomas ikke er like slemme :D

 

Edit; Herr Brun, Forfølg og forfør?

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Jeg håper Joachim og Thomas ikke er like slemme :D

5180042[/snapback]

Hva? Jeg er da snill som et lam? :) Kan ikke skjønne hvor du får den sammenligningen fra. Filmen er for øvrig bra, det skal jeg gjerne si meg enig i. Men, om jeg ligner på noen i den filmen er det i tilfelle han som ender opp med å flytte til Sveits eller noe, uten at jeg husker detaljene rundt opplegget.

 

God morgen, forresten.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hvilken "elev" som er meg der, men det er nå så.

 

Jeg er delvis ferdig med helgens arbeid, både skole og "jobb". Men sliter som sagt med et word-dokument - prøver å lime over i et nytt et(men det er jo leit for alle bildene og tekstboksene som vel må plasseres på nytt..Joda, jeg fikk limt over helt greit, men dokumentet ble like stort. I rikt tekstformat ble filen 270 MB, så det er ihvertfall uaktuelt..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...