Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dammit!

http://forum.200sx-ogn.org/album_pic.php?pic_id=178 <-- 200SX S14, fiiiin.

http://forum.200sx-ogn.org/album_page.php?pic_id=638 <-- S13, sånn vil Fredrik ha (mer oppnåelig i hvert fall)

5179630[/snapback]

Av en eller annen grunn virker ikke det første bildet, men av det andre kan jeg trygt konkludere med at noe slikt aldri kommer til å komme inn i garasjen hjemme. Jeg skal til nød klare å tolerere det monsteret av en Range Rover han vil ha nå, men det der blir bare sært og merkelig.

5179647[/snapback]

 

 

*snufs*

 

Her er første bildet.

post-31016-1132454291_thumb.jpg

Lenke til kommentar

De bilene der er så ufordragelig stygge at jeg ikke har ord til å beskrive det. De går sikkert fort, men jeg synes det er vanskelig nok å holde norske fartsgrenser med 270 fattige hestekrefter (tror det er noe sånt, husker ikke nøyaktige tall) i en relativt vanlig stasjonsvogn, så noe mer har jeg ikke noe akutt behov for.

 

De minner meg litt om sånne som er i et eller annet Need for speed-spill og den Gone in 60 seconds-filmen, uten at det gir noen store positive assosiasjoner.

Lenke til kommentar
De bilene der er så ufordragelig stygge at jeg ikke har ord til å beskrive det. De går sikkert fort, men jeg synes det er vanskelig nok å holde norske fartsgrenser med 270 fattige hestekrefter (tror det er noe sånt, husker ikke nøyaktige tall) i en relativt vanlig stasjonsvogn, så noe mer har jeg ikke noe akutt behov for.

 

De minner meg litt om sånne som er i et eller annet Need for speed-spill og den Gone in 60 seconds-filmen, uten at det gir noen store positive assosiasjoner.

5179658[/snapback]

So very agreed.

Det finnes to biler i verden:

Den flotteste og den realistiske.

Lenke til kommentar

Enda godt, Fredrik, fotnoter er egentlig løsningen på alle verdens problemer, skjønner du.

 

SteffyBoy: ...og gjett hvem som har kjørt den flotteste? :D Dessverre tilhørte den hverken meg eller min familie, men det er et spørsmål om tid før jeg må ha en sånn (vel, om ting klaffer da).

 

Mirann: Er da ikke noe galt med vann, så lenge man får all sminken bort? Jeg sliter litt med Dior-sminken spesielt (uansett om det er den vannfaste eller ikke), men ingenting er så fint for huden som å slippe sminkefjerner.

 

Men, pokker, jeg skulle jo legge meg tidlig i kveld. Natta!

Lenke til kommentar
Mirann: Er da ikke noe galt med vann, så lenge man får all sminken bort? Jeg sliter litt med Dior-sminken spesielt (uansett om det er den vannfaste eller ikke), men ingenting er så fint for huden som å slippe sminkefjerner.

5179681[/snapback]

 

Hurra, da har jeg litt peiling allikevel :D

 

Trodde jeg helst burde bruke sminkefjerner og den

andre greia dere pratet om :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...