diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 I så fall har jeg røde og svarte øyne med gule blodårer. Hva gjorde du i timene, sov? :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 *tekst*Fargede linser! *tekst* *Kose på* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 I så fall har jeg røde og svarte øyne med gule blodårer. Hva gjorde du i timene, sov? :!: Hvorfor forstår jeg ingenting? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 I så fall har jeg røde og svarte øyne med gule blodårer. Hva gjorde du i timene, sov? :!: Hvorfor forstår jeg ingenting? Nei, det er ikke lett å si... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 I så fall har jeg røde og svarte øyne med gule blodårer. Hva gjorde du i timene, sov? :!: Hvorfor forstår jeg ingenting? Nei, det er ikke lett å si... Det er da du skal si "fordi du sov i timene", og jeg skal fortsatt ikke forstå noe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 I så fall har jeg røde og svarte øyne med gule blodårer. Hva gjorde du i timene, sov? :!: Hvorfor forstår jeg ingenting? Fordi du sov i timene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor har det seg slik at helsen min blir angrepet av uhell på løpende bånd? Jeg er aldri syk, men har lidd under betennelse i ansiktet, rotfylling, bronkitt og avrevne sener i finger, hvorav de to siste plagene fortsatt henger over meg. Eller, de tre siste faktisk. Jeg bare lurer på hva neste plage kommer til å bli. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor har det seg slik at helsen min blir angrepet av uhell på løpende bånd? Fordi noen liker deg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor har det seg slik at helsen min blir angrepet av uhell på løpende bånd? Jeg er aldri syk, men har lidd under betennelse i ansiktet, rotfylling, bronkitt og avrevne sener i finger, hvorav de to siste plagene fortsatt henger over meg. Eller, de tre siste faktisk. Jeg bare lurer på hva neste plage kommer til å bli. Får vi lov og gjette? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hadde mattetentame i dag. Ble ferdig klokka 13:58 (2min før vi MÅ levere inn) *Har lyst til og lage noe men gidder ikke * Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg hadde matteeksamen i går. Leverte 11:00, tre timer før vi måtte levere. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Og da går man til innkjøp av pizza,pølser,nudler og farris. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Og da går man til innkjøp av pizza,pølser,nudler og farris. Sa ikke du at du skulle til meg? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Æsj. marsmelows 'grillet' med en zippo er ikke godt. Men nå er ikke marsmelows godt ellers da :/ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hadde mattetentame i dag. Ble ferdig klokka 13:58 (2min før vi MÅ levere inn) *Har lyst til og lage noe men gidder ikke * Mahn, U R ZO Cool!!!11 (ja vet at jeg kjeder meg) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hadde mattetentame i dag. Ble ferdig klokka 13:58 (2min før vi MÅ levere inn) *Har lyst til og lage noe men gidder ikke * Mahn, U R ZO Cool!!!11 (ja vet at jeg kjeder meg) n3i! d3 k00le l3vr3r 12:30 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Og da går man til innkjøp av pizza,pølser,nudler og farris. Sa ikke du at du skulle til meg? Tror jeg heller vil på butikken altså Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg hadde matteeksamen i går. Leverte 11:00, tre timer før vi måtte levere. Jeg leverte engelsk tentamen klokka 10 i dag, altså 4 timer .. ... Oh i`m so cool EDIT: Okey, man bør bruke litt lenger tid på EKSAMEN, fredrik Endret 1. juni 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Off to work... *fylla på MP3-spilleren* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) LISTEN UP BITCHES AND HO'S! Muntlig engelsktentamen: 6 Muntlig tentamen? Det har ikke vi hatt før... Det hadde jeg på mandag. 4+ fikk jeg, kom opp i norsk, det verste jeg kunne ha kommet opp i. Men så er det 9. klasse, driter mer eller mindre i hvilken karakter jeg får. Endret 1. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg