Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Joachim: En historie som for øvrig er forunderlig lik historien bak at jeg fikk sekkepipe i barnestørrelse, bortsett fra at kilt er vesentlig tøffere... :)

5179512[/snapback]

Hadde også sekkepipe? Min helt, du var vel noe tidligere ute enn meg. Jeg hadde faen meg sekkepipe og kilt. Begge havnet desverre på loppemarked ved en opprydning for noen år siden. :(

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halloeuen party poeple....nerds! Kere går i? Weee!

 

:p

5179510[/snapback]

Jeg tror du er like god som meg nå :)

Men jeg går og legger meg. Skal til Strømmen i morgen og hjelpe en i klassen min med fransk. Ha det bra, alle sammen. Love you. *smask*

 

Hylo: mobber du meg nå eller noe?

Endret av Eline
Lenke til kommentar
Joachim: Hehe, du får si fra om du får fryktelig lyst på sekkepipe igjen. Jeg tror den ligger i et skap i et av rommene mine hjemme i Tønsberg, kan ikke påstå den har vært i spesielt aktiv bruk, så jeg skulle klare å avse den.

5179524[/snapback]

Sånne ting ender ofte som ting man bruker en gang som liten... Jeg hadde nok en lykkelig oppvekst, og en koselig tur til Skottland.

Lenke til kommentar
Jeg er for redd til å gå å legge meg, når som helts kan JoachimR komma å gi meg et sminkekurs, demonstarsjon inkludert. *måholdesegvåken*

5179543[/snapback]

Jeg fikk engang en venn til å sminke seg med vannfast sminke før han skulle ut for å spise middag, for så å gi han sminkefjerner som bare tok bort «vanlig» sminke. Artig seanse. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...