Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FtZ-: sikker på at du ikke var en tur ute? Syns jeg så deg gå forbi leiligheten her. Du har hockey og bart, sant?

 

Hadde heldigvis kamera klar og fikk tatt et bilde:

 

up-men-00042.jpg

 

5179477[/snapback]

 

 

nei det var ikke meg , jeg har ikke noen mulighet til og gro bart enda !!! til min store frustrasjon :p

Lenke til kommentar
FtZ-: sikker på at du ikke var en tur ute? Syns jeg så deg gå forbi leiligheten her. Du har hockey og bart, sant?

 

Hadde heldigvis kamera klar og fikk tatt et bilde:

 

up-men-00042.jpg

 

5179477[/snapback]

 

 

Visste ikke at Brun og Blid har nattåpent?

 

(Liiitt solbrent bare) :p

 

Skikkelig søtnos, forresten :D

Lenke til kommentar
Hjelp meg! Jeg er livredd for at JoachimR skal komme inn i leiligheten min mens jeg sover, iført kilt og bærende på en stor veske med toalettsaker!

5179480[/snapback]

 

 

Ingen fare. Du blir vekt av traktoren i god tid

i forveien :p

5179490[/snapback]

 

 

JoachimR i traktor , det tror jeg aldrig vill skje :p

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk hatt kilt...

5179492[/snapback]

 

 

er du fra scotland ? nei jeg tror ikke det , ergo har di ikke ret til og gå i kilt , det er akkurat som bunad , du må bruke den som er fra din plass ;)

5179496[/snapback]

For å si det sånn, jeg var fem år gammel på ferie i Skottland - vi var inne i en eller annen butikk, jeg skulle ha kilt. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg skulle visst det. Jeg skulle ikke ha en rimelig kilt, jeg skulle ha en høykvalitetskilt i merinoull eller noe. Pappa er fortsatt oppgitt, og har kvittering rammet inn for å gi meg den når jeg får leilighet av ham. Han synes fortsatt det var for mange tusenlapper bortkastet å spandere kilt på meg. :p

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk hatt kilt...

5179492[/snapback]

 

 

er du fra scotland ? nei jeg tror ikke det , ergo har di ikke ret til og gå i kilt , det er akkurat som bunad , du må bruke den som er fra din plass ;)

5179496[/snapback]

For å si det sånn, jeg var fem år gammel på ferie i Skottland - vi var inne i en eller annen butikk, jeg skulle ha kilt. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg skulle visst det. Jeg skulle ikke ha en rimelig kilt, jeg skulle ha en høykvalitetskilt i merinoull eller noe. Pappa er fortsatt oppgitt, og har kvittering rammet inn for å gi meg den når jeg får leilighet av ham. Han synes fortsatt det var for mange tusenlapper bortkastet å spandere kilt på meg. :p

5179502[/snapback]

 

 

hehe , du var altså kravstor som liten og :p

 

 

NÅ går jeg og legger meg slår av skjermen i dette øyeblikket , for jeg MÅ sove

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk hatt kilt...

5179492[/snapback]

 

 

er du fra scotland ? nei jeg tror ikke det , ergo har di ikke ret til og gå i kilt , det er akkurat som bunad , du må bruke den som er fra din plass ;)

5179496[/snapback]

For å si det sånn, jeg var fem år gammel på ferie i Skottland - vi var inne i en eller annen butikk, jeg skulle ha kilt. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg skulle visst det. Jeg skulle ikke ha en rimelig kilt, jeg skulle ha en høykvalitetskilt i merinoull eller noe. Pappa er fortsatt oppgitt, og har kvittering rammet inn for å gi meg den når jeg får leilighet av ham. Han synes fortsatt det var for mange tusenlapper bortkastet å spandere kilt på meg. :p

5179502[/snapback]

En smule bortskjemt? Du trenger ikke svare, det er ganske opplagt :p

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk hatt kilt...

5179492[/snapback]

 

 

er du fra scotland ? nei jeg tror ikke det , ergo har di ikke ret til og gå i kilt , det er akkurat som bunad , du må bruke den som er fra din plass ;)

5179496[/snapback]

For å si det sånn, jeg var fem år gammel på ferie i Skottland - vi var inne i en eller annen butikk, jeg skulle ha kilt. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg skulle visst det. Jeg skulle ikke ha en rimelig kilt, jeg skulle ha en høykvalitetskilt i merinoull eller noe. Pappa er fortsatt oppgitt, og har kvittering rammet inn for å gi meg den når jeg får leilighet av ham. Han synes fortsatt det var for mange tusenlapper bortkastet å spandere kilt på meg. :p

5179502[/snapback]

Du får nå sagt det meste du kan få pressa inn på noen linjer, det skal du ha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...