Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har gått for langt, noe må gjøres for å rette opp litt...

post-6248-1132448086_thumb.jpg

5179246[/snapback]

 

mhm, må si jeg setter mere pris på slikt enn disse traktor og motorsag bildene! :wee:

 

men legg merke til den viktige lille detaljen her, det er en KVINNELIG modell som er oppsminket, hadde det vært jokkes ansikt i midten her hadde det straks blitt verre.

Lenke til kommentar
Hva er det med traktorer liksom?

5179251[/snapback]

Toten, Jæren.... Jeg bare nevner noen byer...

 

Broren min såg forresten en gjeng med karer ved en "forlatt" bensinstasjon, der stod de på rekke og rad med traktorene sine... Og noen modifiserte pickuper...

 

Står og spinner og råner når INGEN ANDRE ser de..... Hva svarte seier bare jeg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Dere kan brife med motorsag og traktor, men det finnes ett bilde av én mann som er så barsk, så mandig, at INGEN andre i verden kunne stilt opp i samme kostyme, i samme stilling, uten at det ble feminint:

5179257[/snapback]

Can you say Parinaya Charoemphol? :p

Hun/han/det hadde skambanket Travolta samtidig.

Lenke til kommentar
Står og spinner og råner når INGEN ANDRE ser de..... Hva svarte seier bare jeg :dontgetit:

5179268[/snapback]

 

synes det er flauere når de gjør sånt mens folk faktisk ser de. da gjør de det jo for å vise seg frem ikke fordi det er morsomt, noe det faktisk er.

5179281[/snapback]

Trur nok jeg kommer til å stikke meg litt ut i forhold til kameratene mine:

de kjøper Honda Accord og lignende så kommer jeg og skal kjøpe Toyota Hilux....... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...