Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig litt furten...

 

Dum kamerat av meg ditchet meg i går (lørdag). Han ville se film på fredag, men da orket ikke jeg, siden jeg var trøtt etter klassetur til Oslo, og ville hjem. Spurte om vi kunne ta det på lørdag, og det var greit. Sendte melding rundt 1800, og spurte om det ble noe film, fikk svar etter 20 minutter eller noe at det ikke ble noe, for han skulle ut, og spurte om jeg ville være med (han spurte fordi han vet jeg ikke gidder å bli med på fyllefestene hans). Hadde jeg ikke sendt melding hadde han vel bare gitt faen. Typisk han. Snøft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er egentlig litt furten...

 

Dum kamerat av meg ditchet meg i går (lørdag). Han ville se film på fredag, men da orket ikke jeg, siden jeg var trøtt etter klassetur til Oslo, og ville hjem. Spurte om vi kunne ta det på lørdag, og det var greit. Sendte melding rundt 1800, og spurte om det ble noe film, fikk svar etter 20 minutter eller noe at det ikke ble noe, for han skulle ut, og spurte om jeg ville være med (han spurte fordi han vet jeg ikke gidder å bli med på fyllefestene hans). Hadde jeg ikke sendt melding hadde han vel bare gitt faen. Typisk han. Snøft.

5179219[/snapback]

Uff, da. Høres ikke bra ut. Det er ikke hva man kan kalle 'kamerat'.

 

 

*kose*

Lenke til kommentar
Joachim: Ikke en gang når de blir holdt

av et fruktfat? http://www.dtek.chalmers.se/~kw/ce/bilder5/motorsag.jpg

5179224[/snapback]

Iiiik, alvorlig talt, for et bilde, hva i alle dager er det greiene der for noe? Jeg hørtes ut som en stukken gris (hvordan høres de egentlig ut? Jeg har vel aldri egentlig sett en gris, når jeg tenker meg om...) når jeg hylte ut etter å ha sett det, skremmende saker.

Lenke til kommentar
Joachim: Ikke en gang når de blir holdt

av et fruktfat? http://www.dtek.chalmers.se/~kw/ce/bilder5/motorsag.jpg

5179224[/snapback]

Iiiik, alvorlig talt, for et bilde, hva i alle dager er det greiene der for noe? Jeg hørtes ut som en stukken gris (hvordan høres de egentlig ut? Jeg har vel aldri egentlig sett en gris, når jeg tenker meg om...) når jeg hylte ut etter å ha sett det, skremmende saker.

5179232[/snapback]

Ja. Kan vi ikke få femi motorsager?

 

Det hang forresten oppslag rundt her om en mann som feller trær gratis(og som er forsikret!) mot at han får ta med seg veden.

Lenke til kommentar
Iiiik, alvorlig talt, for et bilde, hva i alle dager er det greiene der for noe? Jeg hørtes ut som en stukken gris (hvordan høres de egentlig ut? Jeg har vel aldri egentlig sett en gris, når jeg tenker meg om...) når jeg hylte ut etter å ha sett det, skremmende saker.

5179232[/snapback]

 

Hylene dine hørte helt hit!

 

Jeg har sett mange griser. Er bare å ta seg en tur

på byen det *tafse tafse* :p

 

 

smetho: sorry :blush:

 

Til alle andre: er det rart jeg kjører avhold-fra-sex? :p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Joachim: Ikke en gang når de blir holdt

av et fruktfat? http://www.dtek.chalmers.se/~kw/ce/bilder5/motorsag.jpg

5179224[/snapback]

Iiiik, alvorlig talt, for et bilde, hva i alle dager er det greiene der for noe? Jeg hørtes ut som en stukken gris (hvordan høres de egentlig ut? Jeg har vel aldri egentlig sett en gris, når jeg tenker meg om...) når jeg hylte ut etter å ha sett det, skremmende saker.

5179232[/snapback]

Ja. Kan vi ikke få femi motorsager?

 

Det hang forresten oppslag rundt her om en mann som feller trær gratis(og som er forsikret!) mot at han får ta med seg veden.

5179238[/snapback]

 

Hva er så gæli med det da? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...