Fredrik Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg er egentlig litt furten... Dum kamerat av meg ditchet meg i går (lørdag). Han ville se film på fredag, men da orket ikke jeg, siden jeg var trøtt etter klassetur til Oslo, og ville hjem. Spurte om vi kunne ta det på lørdag, og det var greit. Sendte melding rundt 1800, og spurte om det ble noe film, fikk svar etter 20 minutter eller noe at det ikke ble noe, for han skulle ut, og spurte om jeg ville være med (han spurte fordi han vet jeg ikke gidder å bli med på fyllefestene hans). Hadde jeg ikke sendt melding hadde han vel bare gitt faen. Typisk han. Snøft. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Og agurker på øynene!(*Vente på leksjon om agurker*) 5179210[/snapback] Agurkene! Så klart. Hvordan kunne jeg glemme agurkene?!?! Joachim: Ikke en gang når de blir holdt av et fruktfat? Endret 20. november 2005 av Mirann Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg er egentlig litt furten... Dum kamerat av meg ditchet meg i går (lørdag). Han ville se film på fredag, men da orket ikke jeg, siden jeg var trøtt etter klassetur til Oslo, og ville hjem. Spurte om vi kunne ta det på lørdag, og det var greit. Sendte melding rundt 1800, og spurte om det ble noe film, fikk svar etter 20 minutter eller noe at det ikke ble noe, for han skulle ut, og spurte om jeg ville være med (han spurte fordi han vet jeg ikke gidder å bli med på fyllefestene hans). Hadde jeg ikke sendt melding hadde han vel bare gitt faen. Typisk han. Snøft. 5179219[/snapback] Uff, da. Høres ikke bra ut. Det er ikke hva man kan kalle 'kamerat'. *kose* Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Joachim hater dessuten alt som heter traktor og motorsag. 5179211[/snapback] det hadde jeg ikke trudd om deg, at du var av den gamle skolen som foretrekker hest og øks. jaja, man lærer stadig noe nytt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Joachim hater dessuten alt som heter traktor og motorsag. 5179211[/snapback] Hvis ikke denne traktoren er søt så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mandig (prøvde meg på spoiler, vet ikke om det ble så bra) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Joachim: Ikke en gang når de blir holdtav et fruktfat? http://www.dtek.chalmers.se/~kw/ce/bilder5/motorsag.jpg 5179224[/snapback] Iiiik, alvorlig talt, for et bilde, hva i alle dager er det greiene der for noe? Jeg hørtes ut som en stukken gris (hvordan høres de egentlig ut? Jeg har vel aldri egentlig sett en gris, når jeg tenker meg om...) når jeg hylte ut etter å ha sett det, skremmende saker. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mer mandig enn dette finner du ikke! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Joachim: Ikke en gang når de blir holdtav et fruktfat? http://www.dtek.chalmers.se/~kw/ce/bilder5/motorsag.jpg 5179224[/snapback] Iiiik, alvorlig talt, for et bilde, hva i alle dager er det greiene der for noe? Jeg hørtes ut som en stukken gris (hvordan høres de egentlig ut? Jeg har vel aldri egentlig sett en gris, når jeg tenker meg om...) når jeg hylte ut etter å ha sett det, skremmende saker. 5179232[/snapback] Ja. Kan vi ikke få femi motorsager? Det hang forresten oppslag rundt her om en mann som feller trær gratis(og som er forsikret!) mot at han får ta med seg veden. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Og agurker på øynene!(*Vente på leksjon om agurker*) 5179210[/snapback] Joachim: Ikke en gang når de blir holdt av et fruktfat? 5179224[/snapback] Hei, ikke legg ut bilde av meg for faen! Spør først da vel! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Iiiik, alvorlig talt, for et bilde, hva i alle dager er det greiene der for noe? Jeg hørtes ut som en stukken gris (hvordan høres de egentlig ut? Jeg har vel aldri egentlig sett en gris, når jeg tenker meg om...) når jeg hylte ut etter å ha sett det, skremmende saker. 5179232[/snapback] Hylene dine hørte helt hit! Jeg har sett mange griser. Er bare å ta seg en tur på byen det *tafse tafse* smetho: sorry Til alle andre: er det rart jeg kjører avhold-fra-sex? Endret 20. november 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det er mandig Slike skal jeg kjøre når jeg blir gammel nok Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Dette har gått for langt, noe må gjøres for å rette opp litt... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Er det den du kjører rundt i, Eline? - Æsj, jeg bør legge meg nå, men synd å forlate herligdommen her. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ja. Kan vi ikke få femi motorsager? Det hang forresten oppslag rundt her om en mann som feller trær gratis(og som er forsikret!) mot at han får ta med seg veden. 5179238[/snapback] Jeg misforstår og poster bilde av en and. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hva er det med traktorer liksom? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Joachim: Ikke en gang når de blir holdtav et fruktfat? http://www.dtek.chalmers.se/~kw/ce/bilder5/motorsag.jpg 5179224[/snapback] Iiiik, alvorlig talt, for et bilde, hva i alle dager er det greiene der for noe? Jeg hørtes ut som en stukken gris (hvordan høres de egentlig ut? Jeg har vel aldri egentlig sett en gris, når jeg tenker meg om...) når jeg hylte ut etter å ha sett det, skremmende saker. 5179232[/snapback] Ja. Kan vi ikke få femi motorsager? Det hang forresten oppslag rundt her om en mann som feller trær gratis(og som er forsikret!) mot at han får ta med seg veden. 5179238[/snapback] Hva er så gæli med det da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Dette har gått for langt, noe må gjøres for å rette opp litt... 5179246[/snapback] Den har jeg også! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Er det den du kjører rundt i, Eline? 5179247[/snapback] Ja'a. er den ikke søt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Dere kan brife med motorsag og traktor, men det finnes ett bilde av én mann som er så barsk, så mandig, at INGEN andre i verden kunne stilt opp i samme kostyme, i samme stilling, uten at det ble feminint: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg