Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en 16 - 17 årig lovt til å ha sex med en 15 årig med morens tilatelse? :hmm:

5178276[/snapback]

Hehe, svaret er nei. Du trenger morens OG datterens tillatelse. Snakk om å tabbe seg ut.

"Hold no kjeft, moren din sa det var greit!"

5178951[/snapback]

 

Sant det du sier, men farens tillatelse veier opp for datteren. Et eksempel på foreldres myndighet ser man ved tvangsekteskap.

Lenke til kommentar
thomasr: Det går fint an å leve uten fuktighetskrem.

Jeg har ikke uren hud, kviser etc, og huden er glatt og fin for det om :)

5178953[/snapback]

Selvfølgelig går det fint, det bare øker velværefølelsen så mye at det er helt uaktuelt å ikke bruke produktene. Jeg hadde selvfølgelig klart meg fint uten maskara, rouge, pudder, dekkstifter og annet snacks (stopper nå, før jeg blir stemplet som splitter pine gal...), men så lenge man føler seg bedre med er det ingen grunn til å ikke skulle bruke det. :)

Lenke til kommentar
Du er jente! :p

 

Dog, du har nok mer slikt enn meg.

Eneste jeg har på badet som er heller undøvendig er teip og lim. :p

5178966[/snapback]

 

He he..jeg kan litt da.. Men Joachim er noen

klasser over meg (for å si det mildt) :p

 

Teip og lim? :lol:

 

 

Selvfølgelig går det fint, det bare øker velværefølelsen så mye at det er helt uaktuelt å ikke bruke produktene. Jeg hadde selvfølgelig klart meg fint uten maskara, rouge, pudder, dekkstifter og annet snacks (stopper nå, før jeg blir stemplet som splitter pine gal...), men så lenge man føler seg bedre med er det ingen grunn til å ikke skulle bruke det. :)

5178968[/snapback]

 

 

Joda.. godt argument det der.. Men lell? Hva skal gutter med sånt?

Dere skal være manndige! :D

 

 

 

Denne debatten når nye høyder... *ler og ler*

Lenke til kommentar
Har en 16 - 17 årig lovt til å ha sex med en 15 årig med morens tilatelse? :hmm:

5178276[/snapback]

Hehe, svaret er nei. Du trenger morens OG datterens tillatelse. Snakk om å tabbe seg ut.

"Hold no kjeft, moren din sa det var greit!"

5178951[/snapback]

Jeg er ikke dum heller da :mad: Selvfølgelig må jo datteren og samtykke!

 

*kremt*tulling*kremt*

Lenke til kommentar
Jeg er ikke dum heller da :mad: Selvfølgelig må jo datteren og samtykke!

 

*kremt*tulling*kremt*

5178997[/snapback]

 

Gratulerer! Du klarte nettopp å eie deg selv. :)

 

Fint at vi andre slipper å ta alt drittjobben bestandig. Litt ungt initiativ er bra!

 

___________

 

svamp, fornærmer du bakekunsten min, din usle vestlending?

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
(stopper nå, før jeg blir stemplet som splitter pine gal...),

5178968[/snapback]

Tror det er en smule for sent gitt. :wee:

5178977[/snapback]

Du skulle bare visst, den listen kunne blitt meget lang. ;)

 

Mirann: Mandige? Eeh, hvorfor? Uansett, det kan jeg bare gi opp, det finnes ikke noe håp for meg på den fronten. Med større verdi i klesskapet enn i garasjen er det nok bare å gi tapt for overmakten.

 

(Til mitt forsvar har jeg installert Windows i dag, det må være så nærme heterohelvetet [1] jeg kan komme.)

1: Med «heterohelvetet» menes ikke egentlig noe «homoseksuelt», bare alt som kan minne om motorsager, black metal, langt hår, svarte klær, granbar, amerikanske biler eller lignende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...